نی نی یاری ، صدیقه حیدری: بچه ها برای حضور در جشن بسیار شگفت زده هستند، آن ها همیشه برای جشن و مشارکت در دکوراسیون آن آماده هستند. خیلی از والدین به دنبال ایده هایی برای جشن تولد کودک هستند. انتخاب تم مناسب برای جشن بسیار مهم است، این تم ها ممکن است برای جشن تولد، جشن کریسمس، جشن خرید خانه جدید، جشن در فضای باز و بسیاری از جشن های دیگر طراحی شوند.

غذا و دکوراسیون جشن باید براساس سلیقه و سلامت کودکان انتخاب شود. در جشن تولد، دکوراسیون با بادکنک ها و نوشته های تولدت مبارک روی دیوار  و روبان ها نمایش داده می شود. 

تصاویر دکوراسیون جشن تولد 

 تم قرمز، رنگ اصلی است که در دکوراسیون جشن زیر دیده می شود. استفاده از بادکنک های قرمز رنگ، رومیزی خال خالی و نهایتا یک کیک متناسب با این تم هارمونی رنگ بسیار جذابی را ایجاد کرده است.

بادکنک آرایی ها ، نحوه چیدمان میز ها و رنگ های مشاهده شده در تصاویر زیر ایده های زیادی برای دکوراسیون جشن تولد کودکتان می دهد که می تواند الهام بخش و کاربردی باشد. 

با مراجعه به بخش جشن تولد ایده های زیادی را برای بادکنک آرایی ، انواع کیک تولدها مثل کیک تولد هلو کیتی ، میکی ماوس و یا  گیفت مشاهده خواهید کرد.