نی نی یاری، خانم رباع: کارت تولد کودک چیزی نیست که بتوان به راحتی از مغازه ها خرید. دنیای کودک ها خاص است و کارت تولد آنها نیز باید خاص باشد. این میان کارت تولدهای خاص و دست ساز بیشتر از هر چیزی کودکان را خوشحال می کنند مخصوصا که اغلب این کارت ها فقط و فقط برای خود آن کودک طراحی شده و متناسب با سلیقه و روحیه ی او می باشد. کارت تولد کودک دست ساز زمان و هزینه ی زیادی نمی ببرد به وسایل خاصی نیاز ندارد و تنها چیزی که به مقدار زیاد از آن نیاز دارید عشق و علاقه ی شماست. از ایده های الهام بخش کارت های زیر استفاده کنید و کارت خود را بسازید.

 

 ایده های الهام بخش کارت تولد کودک

 در ادامه چند مدل زیبا برای ساخت کارت تولد بچه ها مشاهده کنید. با مطالعه آموزش ساخت کارت پستال تخم مرغی یک ایده ی جالب دیگر در زمینه کارت های تولد بیاموزید، در پست ویدئو آموزش ساخت کارت پستال یک ویدئوی آموزشی برای ساخت 4 نوع کارت پستال زیبا را می توانید مشاهده کنید. 

 

این کاردستی را با مقوا، پاکت نامه، مداد رنگی و چند گل تزئینی ساده می تواند ساخت.

کارت تولد کودک

برای این یکی به جز مقوا به یک تصویر زیبا که ما در اینجا از عکس گل استفاده کرده ایم و کاغذهای رنگی برای ساخت گلی که در گوشه پایین سمت راست قرار دارد نیاز دارید.

کارت تولد کودک

این یکی م از ترکیب انواع و اقسام کاغذهای رنگی و یا کاغذهای سفیدی که با ماژیک رنگ شده اند ساخته می شود. طورح خود را روی کاغذ ساده پیاده کنید. گلها را بسازید و آنها را در جای مناسب بچسپانید.

کارت تولد کودک

اینم هم مدلی که کمی زنده تر به نظر بیاید و با نمد و نخ و مقوا ساخته می شود پیغام خود را روی نمد ها بنویسید و به نخ ها آویزان کنید و در دو طرف کارت بچسپانید.

کارت تولد کودک

این هم یک ایده جالب برای کودکان هنرمند. با نت های موسیقی و دکمه ها کاملا هنرمندانه تولد را تبریک بگویید.

کارت تولد کودک

این یکی از ترکیب مقواهای صورتی در طرح های متفاوت و کاغذ رنگی های طرح دار و تزئینی هاست. در نگاه اول ممکن است شلوغ به نظر بیاید ولی بعد از ساختن به طرح بسیار زیبا و مدرنی برای کارت تبریک تبدیل شد.

کارت تولد کودک

 

با مطالعه آموزش ساخت کارت پستال تخم مرغی یک ایده ی جالب دیگر در زمینه کارت های تولد بیاموزید، در پست ویدئو آموزش ساخت کارت پستال یک ویدئوی آموزشی برای ساخت 4 نوع کارت پستال زیبا را می توانید مشاهده کنید.