نی نی یاری، صدیقه حیدری: دکوراسیون برای هر نوع مهمانی ای بسیار مهم است . مهم نیست که سالگرد ازدواج باشد یا جشن تولد ، جشن عروسی یا جشن کاری ، جشنواره یا جشن رویداد ملی؛ در هر موردی شما به تزئین جایی که قرار است میهمانی را برگزار کنید نیاز دارید. دکوراسیون مهمانی به معنی استفاده از چراغ ، بادکنک ، گل ، کاغذهای تزئینی و غیره است. همچنین ست میز و صندلی، روکش های ویژه برای میز و صندلی ، آرایش غذا و غیره بسیار ضروری است.

اگر مخصوصا درباره جشن تولد صحبت می کنیم کیک برای این مهمانی اجباری می شود. در پست های قبلی ایده هایی برای کیک تولد ارائه داده ایم ، با کلیک روی مطلب 10 ایده برای کیک تولد ایده  بگیرید .  برای دکوراسیون جشن تولد، تم صورتی رنگ برای دختران و تم آبی رنگ برای پسران بهتراست. رنگ های سبز، قرمز و رنگین کمان برای هر دو جنس انتخاب های خوبی هستند.  در این پست ایده دکوراسیون جشن تولد پسرانه آورده شده است.. این مجموعه بیشتر شامل دکوراسیون با تم رنگ آبی است، به نظر آبی بهترین انتخاب برای پسران است.  همچنین تم های رنگی آبی و قرمز ، سبز و رنگین کمان آورده شده است. ببینید و ایده بگیرید.

ایده دکوراسیون جشن تولد با تم قرمز

جشن تولد کودک
اول از همه به سایه عمیق رنگ قرمز برای تزئین میز تولد نگاه کنید . هر چیزی روی میز با در نظر داشتن تم در ذهن نشانده شده است. بادکنک های قرمز خیلی شگفت انگیز به نظر می رسند  و یک عنصر مهم برای شادی و لذت بچه ها هستند.

تم مرد عنکبوتی برای جشن تولد پسران

دکوراسیون جشن تولد پسرانه
اگر کودک شما مرد عنکبوتی ، بتمن، سوپرمن، یا دیگر کاراکترهای مشهور کارتون ها را دوست دارد می توانید یک تم با علایق او انتخاب کنید . در تصویر بالا یک تم کامل مرد عنکبوتی برای تزئین جشن تولد می بینید. پسرها لباس مرد عنکبوتی را برای جلوه بیشتر  تن می کنند.

 

ایده آبی و سبز جشن تولد

تزئین جشن تولد
همانطور که در تصویر بالا می بینید تم آبی و سبز رنگ زیبا به نظر می رسد. بادکنک های رنگی و پرچم های کوچک با نوشته تولدت مبارک خیلی جذاب به نظر می رسند، خوراکی روی میز هم با نظم خاصی چیده شده اند.

تزئین جشن تولد پسران با تم رنگین کمان

دکوراسیون جشن تولد
این دکوراسیون جشن تولد از رنگ های رنگین کمان الهام گرفته شده است. همان طور که رنگ های قرمز، سبز، آبی، فیروزه ای و دیگر رنگ ها را در تصویر بالا می بینید. پام پام های کاغذی از سقف آویزان شده اند و بسیار جذاب به نظر می رسند.

دکوراسیون جشن تولد هیولای خجالتی

دکوراسیون جشن تولد
این ایده دکوراسیون تم هیولا را دنبال کنید. قاب هیولای پشت میز خنده آور و پر از شادی است . هر چیزی که روی میز است نشانی از هیولای بامزه دارد .یک ایده دکوراسیون جشن تولد منحصر به فرد!

ایده های دکوراسیون جشن تولد

برای ایده های بیشتر دکوراسیون جشن تولد، می توانید گالری تصاویر را دنبال کنید . هر تصویر را با دقت ببینید و همان ایده ها را برای جشن تولد خودتان یا دوستانتان  به کار بگیرید.