ما در این مطلب شما را راهنمایی می‌کنیم که بدانید بهترین مداد ابرو با توجه به رنگ موهای‌تان کدام است. تصاویر زیر را ببینید. در تصاویر سمت چپ، ابروها را بدون مداد ابرو و به صورت طبیعی می‌بینید. در تصویر سمت راست هم استفاده از رنگ مناسب و نامناسب برای ابروها مقایسه شده است. شما می‌توانید متناسب با رنگ موهای‌تان، مداد ابروی مناسب را انتخاب و استفاده کنید و آرایش زیبایی داشته باشید.

 

رنگ ابرو
برای موهای خرمایی

رنگ ابرو

وقتی به دنبال مداد ابروی مناسب هستید، تنها توجه به رنگ موها کافی نیست. بلکه باید رنگ پوست و چشم را هم در نظر بگیرید. اگر تُن رنگ پوست‌تان صورتی است، نباید رنگ مداد ابرو دقیقا شبیه به رنگ موها باشد و گرنه نارنجی به نظر می‌رسد. پس بهتر است به دنبال رنگی باشید که کمی مایل به دودی باشد.

– برای موهای قهوه‌ای

رنگ ابرو

اگر موهای‌تان قهوه‌ای روشن است و رنگ چشمان‌تان هم روشن است، بهتر است که رنگ تیره‌تری را انتخاب کنید. اگر رنگ چشمان‌تان تیره است، بهتر است رنگ ابروها کمی روشن باشد. اگر موهای‌تان هایلایت شده است، بهتر است ابروها به رنگ هایلایت‌ها باشند و نه به رنگ زمینه موها.

– برای موهای مشکی

رنگ ابرو
خانم‌هایی که موهای‌شان مشکی است، فکر می‌کنند ابروهای‌شان باید دقیقا همرنگ با موهای‌شان باشد اما این کار باعث می‌شود ظاهر آنها خیلی مصنوعی به نظر برسد. به جای آن، رنگ قهوه‌ای متوسط را امتحان کنید.

 

– برای موهای بلوند

رنگ ابرو

اگر رنگ مو و چشمان‌تان روشن است، رنگ ابرو را با رنگ پایه موها هماهنگ کنید. این کار هم ابروها را زیباتر نشان می‌دهد و هم شما سرحال‌تر به نظر می‌رسید. اگر رنگ ابرو را با رنگ روشن موها هماهنگ کنید، خسته و بی‌حال به نظر می‌رسید.

 منبع: مد آنلاین