صحنه عجیب و باور نکردنی علاقه دو برادر دو قلو به یکدیگر در لحظه تولد به یکی از پربیننده ترین و پر طرفدارترین خبرهای شبکه اجتماعی آمریکا تبدیل شد. به گزارش روزنامه ایران، ایندی و جکسون براداران دو قلو که 10 دقیقه پس از تولد دستان شان در هم گره خورده بود بعد از گذشت 24 ساعت از تولد هم حاضر نبودند دستان شان را رها کنند. ارتباط عاطفی این دو برادر باعث شگفت زده شدن تیم پزشکی بیمارستان شد.

تولد_دو_قلو_در_لار

فرانسیسکا مادر این دو قلوها در صفحه فیس بوک خود نوشت : صحنه تولد فرزندانم وصف نشدنی است. انگشتان آنها به هم گره خورده بود و آرامشی عجیب داشتند. زمانی که پرستار برای جدا کردن انگشت‌های گره خورده فرزندانم اقدام کرد، جکسون شروع به بی‌تابی کرد و برای گرفتن دستان ایندی تلاش کرد.

آرون پدر 32 ساله دوقلوها ادامه داد: ایندی، فرزند کوچک‌ترم9 دقیقه دیرتر از جکسون به دنیا آمد و به تشخیص پزشکان به علت ابتلا به عفونت ریوی باید آنتی بیوتیک مصرف می‌کرد. جکسون با تلاش برای گرفتن دست‌های برادرش ، به ما اعلام کرد نگران وضعیت ایندی بوده و می‌خواهد از او مراقبت کند. ایندی و جکسون کنار یکدیگر هستند تا به گفته پزشکان ایندی بتواند زودتر به وضعیت عادی باز گردد زیرا او به محبت برادرش نیاز دارد.

 کاربر گرامی، اگر تمایل دارید مطالب بیشتری مرتبط با این موضوع بخوانید کلیک کنید.

عکس بچه هایی که به طرز عجیبی شبیه کودکی پدر و مادر خود هستند

خبر عجیب و جنجالی حامله شدن کودک ۳ ساله

منبع : پورتال آستان قدس