نی نی یاری: در میان انواع مدل لباس ها، مدل لباس کودک از تنوع زیادی در طرح، مدل و رنگ ها برخوردار است. کافی است سری به لباس فروشی های کودک در محل زندگی خود بزنید تا متوجه این تنوع بشوید. انواع مدل لباس های مجلسی ، راحتی ، اسپرت، لباس خواب و مدل های فانتزی که برای مراسم های خاص تهیه می شود.

15524

ما در سایت نی نی یاری تلاش کردیم انواع متنوعی از مدل لباس کودک برای سنین مختلف را برای کسانی که علاقمند به دیدن مدل لباس کودک یا نوزادی هستند گردآوری کنیم و همچنین راهنمایی که هنگام خرید لباس کودک باید به آم توجه کنید. 

ست کردن لباس کودک 

برای ست کردن لباس کودک توجه به مدل ها و ترکیب رنگ ها موضوع با اهمیتی است.  مشاهده ست های گرد آوری شده از مدل لباس کودک در این بخش راهنمایی های خوبی را جهت ست کردن لباس ها ارائه می دهد مثلا اینکه کدام  پیراهن های  پسرانه را با شلوار کتان ست کنیم بهتر است یا لباس ها و پیراهن های دخترانه را چگونه با هم هماهنگ کنیم  زیبایی بیشتری دارد؟

 

 

مدل لباس کودک

راهنمای ست کردن لباس کودک 

مدل لباس کودک

راهنمای ست کردن لباس کودک 

مدل لباس کودک

راهنمای ست کردن لباس کودک 

مدل لباس کودک

راهنمای ست کردن لباس کودک 

مدل لباس کودک

راهنمای ست کردن لباس کودک 

مدل لباس کودک

راهنمای ست کردن لباس کودک 

مدل لباس کودک

مدل لباس کودک اسپرت 

 بچه ها در لباس های اسپرت با رنگ های شاد آن بسیار راحت هستند. طراحان لباس هم به دنبال طراحی مدل های زیبا در لباس اسپرت کودک هستند چون می دانند طرافداران زیادی دارد. علاوه بر طرح جنس لباس راحتی کودک یک فاکتور مهم هنگام خرید اسن . عکس های زیر نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس های دخترانه و پسرانه از برند ترکیه ای هستند. تصاویر کامل از این مدل لباس را در مطلب مدل لباس بچگانه Denokids   می توانید مشاهده کنید. 

 

 

2081

 

 

 

16506

17199

 

 

 


 

 

لباس مجلسی برند

 در تهیه مدل های لباس مجلسی کودک ظرافت های زیادی باید رعایت شود تا یک لباس شیک و تمام عیار داشت. در ادامه نمونه ای از لباس های مجلسی برند را می توانید ببینید. 

 

111399

مدل پیراهن دخترانه

81080

تصاویر کامل مدل لباس های بالا در مطلب مدل لباس کودک دخترانه از برند Paraiso  ببنید. برای دیدن لباس های مجلسی بچگانه  به مطلب  شیک ترین مدل های لباس مجلسی کودک  مراجعه کنید.

5434

11442

نمونه های دیگر از عکس های مدل لباس کودکانه در سنین مختلف و در مدل های دخترانه و پسرانه را  بخش دنیای مد و زیر مجموعه مدل لباس  می توانید مشاهده کنید.