خوشحالیم که اولین مسابقه عکس کودک با استقبال خوب شما عزیزان روبرو شد. بر آن شدیم که دومین مسابقه عکس کودک سایت نی نی یاری را با حضور شما راه اندازی کنیم. 

هدف از این مسابقه رقابت نیست بلکه حضور بچه ها در یک آلبوم بزرگ و داشتن لحظه های خاطر انگیز است. استقبال از مسابقه قبلی ما در اینستاگرام به قدری دلگرم کننده بود که بر آن شدیم کمپین ها را به صورت ماهانه یا حتی دوبار در ماه برگزار کنیم. پس همچنان با ما همراه باشید. عکس کوچولوی خودتون را برای شرکت در این مسابقه ارسال کنید.

 

 

موضوع مسابقه : آزاد

موضوع این مسابقه آزاد است. لبخند بچه ها ، عکس های آتلیه ای ، بازی های بچه ها یا حتی بچه ها در خواب و خلاصه تمام لحظه های زیبایی که با کودک خود دارید می تواند سوژه شما برای عکاسی و شرکت در مسابقه باشد. تنها نکته ای که باید دقت کنید انتخاب عکسی با کیفیت مناسب برای تایید است.

عکس  کوچولوی خود را می توانید در اینجا آپلود کنید. اسم کوچولو و یک آدرس ایمیل معتبر را ودر قسمت مشخص شده وارد کنید تا در صورت برنده شدن بتوانیم با شما در ارتباط باشیم.

لطفا فقط یک عکس با کیفیت انتخاب کنید. عکس های شما پس از تایید در صفحه نمایش داده می شود. می توانید از دوستان و آشنایان خود بخواهید که عکس کودک شما را لایک کنند تا امتیاز بیشتری جمع کنید.

 

جوایز برندگان :

دو نفر از برندگان مسابقه بر حسب تعداد لایک ها انتخاب می شود و دو نفر بر اساس نظر داوران برنده اعلام خواهند شد. 

نفر اول : یک قطعه عکس ۵۰*۷۰ روی شاسی

نفر دوم: یک قطعه عکس ۴۰*۶۰ روی شاسی

جایزه داوری: یک قطعه عکس ۴۰*۳۰ روی شاسی