نام انیمیشن لومینویر

عنوان اصلی: Luminoir

کارگردان: Mathieu Assemat, Gregory Coelho, Michael Hunault, Yannick Lecoffre

کشور تولید کننده: فرانسه

زمان: ۸دقیقه

لینک دانلود انیمیشن

 

5dc692108faa0e9c68df29d18b137f65

معمولا همه‌ی بچه‌ها از چیزی می‌ترسند. آن چیز ممکن است تاریکی باشد، تنهایی، غول، هیولا، لولو، آقا گرگه و … شاید بزرگترها آن‌ها را ترسانده باشند، شاید هم خودشان ترسیده باشند، اما این‌که بچه‌ها بتوانند غول ترسناک کودکی‌شان را دوست داشته باشند به ندرت اتفاق می‌افتد. ترس درون همه‌ی ما آدم‌ها وجود دارد و بعضی‌هایشان از کودکی تا امروز با ما مانده‌اند.

 

اتفاق خوبی‌ که در انیمیشن Luminoir افتاده، نشان دادن یکی از ترس‌های همیشگی کودکی‌هایمان است: تاریکی و لولو! داستان این انیمیشن کوتاه در اتاق دختربچه‌ای اتفاق می‌افتد که تمام شب بیدار مانده و به خاطر ترس از تاریکی خوابش نمی‌برد، اما بالاخره با لولوی ترسناک اتاقش رو به رو می‌شود و اتفاقات جالبی برایش رخ می‌دهد که بعد از آن دیگر نه تنها از تاریکی نمی‌ترسد بلکه عاشق لولوی ترسناک اتاقش می‌شود.


4050

 این انیمیشن آنقدر‌ها هم که فکر کنید ترسناک نیست. او فقط هیولاهای تاریکی و ترسناک بچه‌ها را نشان می‌دهد که بسیار مهربان و دوست‌داشتنی هستند و بدون این‌که دست خودشان باشد مجبورند در تاریکی زندگی کنند. اسم شخصیت لولو در این انیمیشن «مومو» است. او دختربچه داستان را با جهان زیبایی آشنا می‌کند که تا پیش از این از آن خبر نداشته. مومو یک لولوی خنده‌دار و مهربان است و اگر دوستش داشته باشید، شاید یک روز قلب مهربانش را از پشت بدن ژله‌ای مانندش نشان‌تان بدهد.

*لومینویر به معنی روشنایی است.

 

منبع : یادبان