نی نی یاری، خانم رباع: خیلی ها به چراغ خواب های حیوانی علاقه مند هستند. امروز شما خواهید آموخت که چگونه در حین ساختن یک چراغ خواب برقی مجلل از هر نوع پارچه و شکل حیوانی که دوست دارید استفاده کنید. همچنین با دیدن از پست های ساخت چراغ رومیزی زیبا با مواد بازیافتی و آموزش کاردستی با کاغذ کاپ کیک ضمن ایده گرفتن، با ساخت آن ها دکوراسیون اتاق فرزند خود را زیباتر نمائید.

 

چراغ خواب زیبا

 

2

آموزش مرحله به مرحله چراغ خواب روباهی

با یک محلول سفت کننده ی پارچه همه چیز حل می شود! ساده تر بگویم ما می خواهیم عروسک را با این محلول اغشته کنیم و توی آن را خالی کنیم و با لامپ های ال ای دی جایگزین کنیم و آن را به یک چراغ خواب حیوانی تبدیل کنیم.

 

اول از همه شما به یک عروسک حیوانی احتیاج دارید. لازم نیست از روباه استفاده کنید می توانید هر حیوانی که دوست دارید بگذارید. مجبور نیستید حتما عروسک را بدوزید حتی می توانید از عروسک های اماده استفاده کنید البته به شرط اینکه از خز دوخته نشده باشند.

 

3

برای اینکه بتوان رشته های لامپ را در دم هم گذاشت باید کناره ی دم را به صورت منحنی برش بزنید و بقیه را با دست بدوزید.

 

4

بعد توی عروسک را پر کنید ولی پایین آن را باز بگذارید.

 

5

 

حالا روی عروسک را با محلول سفت کننده اغشته کنید و بگذارید خشک شود. با این کار پارچه ی شما بسیار سفت می شود و مزیت آن این است که بوی نامطبوعی هم نخواهد داشت.

 

6

الان وقت خالی کردن توی عروسک ماست.محتوای داخل عروسک را بیرون بیاورید.می توانید قسمت های سخت را با مداد بیرون بکشید.

 

7

8

ته عروسک را با قیچی صاف کنید! بریدن جای بیرون آمدن سیم برق را هم فراموش نکنید.و لامپ های ال ای دی را درون عروسک بگذارید.

 

9

10

چراغ خواب روباهی زیبا