نی نی یاری، خانم رباع: مطمئنا شما هم مانند همه ی والدین عاشق ثبت کردن لحظه به لحظه ی زندگی فرزندان دلبند خود هستید.این را می دانیم شما هم دوست دارید عکس هایی نو از کودکتان بگیرید به طوری که سالیان سال در ذهن شما و کودکتان بماند. اما گرفتن یک عکس ساده بسیار خسته کننده و حوصله سر بر است. انتخاب یک جای  زیبا و با شکوه هم ایده ی تکراری ایست. بهترین کار ایجاد کمی خلاقیت است. در گذشته از مطالبی چون آموزش ژست های حرفه ای عکاسی از کودک و یا ۳ اشتباه بزرگ در عکاسی از کودک در زمینه آموزش عکاسی خلاقانه کودک گفتیم، امروز قصد داریم با استفاده از چند عکس خلاقانه نکاتی الهام بخش را در زمینه آموزش عکاسی خلاقانه کودک بیان کنیم.

آموزش عکاسی خلاقانه و الهام بخش از کودک

 آموزش عکاسی خلاقانه

آموزش عکاسی خلاقانه و الهام بخش از کودک:بچه ها را به پرواز دربیاورید!

این یک تصویر زیبا برای ایجاد یک محیط فانتزی است. این عکس با استفاده از عکاسی از یک منظره ی طبیعی و کمی فتوشاپ گرفته شده است. درعکاسی خلاقانه شما باید تیزبین باشید. از فتوشاپ و یا خطای دید استفاده کنید و تصاویر باور نکردنی ای را به وجود بیاورید. در عکس این پست بر روی سن تاکید شده است و این تصویر الهام بخش و یاد آور این نکته است که برای بچه ها همه چیز امکان دارد چرا که عمر طویلی پیش رو دارند.

 آموزش عکاسی خلاقانه

آموزش عکاسی خلاقانه و الهام بخش از کودک:یک دنیای رویایی طراحی کنید!

به دور و اطراف خود نگاهی بیاندازید. پارچه، لباس، وسایل خانه و آشپز خانه و.. همه و همه می توانند در کنار هم یک برد بزرگ نقاشی را بسازند. در هنر هیچ محدودیتی وجود ندارد. از یک پارچه به عنوان پس زمینه استفاده کنید و طرح خود را با وسایل اطرافتان روی آن پیاده کنید و از کودکتان عکسی در سرزمین عجایب بگیرید. این ایده یکی از بهترین ایده های عکاسی خلاقانه است چرا که دست شما را برای مناظر مختلف باز گذاشته و در خانه هم به راحتی امکان پذیر است.

 آموزش عکاسی خلاقانه

آموزش عکاسی خلاقانه و الهام بخش از کودک:خط خطی  کنید!

عکس های ساده و با نور مناسب از کودک خود بگیرید و با یک نرم افزار مانند فتوشاپ تخیل خود را در آن بگنجانید. مانند تصویر فوق که در آن مادر فرزند خود را با کمی خلاقیت به ملوان زبل تبدیل کرده است. مطمئنا در آینده فرزندان شما از اینکه بدانند عکسی خلاقانه در لباس کارکتر محبوب انیمیشنی خود دارند به خود می بالند.