مترسک ها موجودات دوست داشتنی ای برای همه ما و به خصوص بچه ها هستند . پست امروز بخش نقاشی سایت نی نی یاری آموزش کشیدن مترسک مهربان را نشان می دهد. این نقاشی ساده را حتما به کودک خود یاد دهید و برای او از مترسک صحبت کنید.

 

آموزش تصویری کشیدن مترسک

 با دنبال کردن آموزش زیر به سادگی می توانید به کودک آموزش دهید تا یک مترسک بکشد. البته برای این کار لازم است کودک شما مفهوم اشکال ریاضی به ویژه دایره و مثلث را بداند. در این صورت ابتدا بوسیله یک دایره و یک مثلث کلیت طرح را پیاده می کنید. سپس با اضافه کردن مثلث های بعدی و همچنین یک ذوزنقه مطابق شکل شماره 2 محدوده دست ها و کلاه مترسک را مشخص می کنید. مطابق با شکل شماره 3 کلاه مترسک را تکمیل کرده و همچنین پاها و دست های او را نیز قدری ساماندهی می کنید.

 

حال با دنبال کردن شکل شماره 4 می توانید اجزای صورت، موها، لباس و دست و پای مترسک را اضافه کرده و با حذف خطوط اضافی تصویر مترسک را کامل کنید. البته یادتان نرود جاروی مترسک را فراموش کنید. همین طور می توانید جزئیاتی مانند پارگی لباس و یا وصله پینه بودن لباس مترسک را نیز به نقاشی اضافه کنید. در انتها نیز نوبت رنگ کردن مترسک است که می توانید آن را به خلاقیت کودک واگذار کنید.

کشیدن مترسک

 

می توانید از سایر آموزش های نقاشی سایت شامل کشیدن اتومبیل، کشیدن نهنگ، کشیدن 

، کشیدن روباه، کشیدن بز و … نیز دیدن فرمائید.