نی نی یاری، خانم رباع: بچه ها موجودات حساسی هستند و دنیای خودشان را دارند. دنیایی بسیار متفاوت از دنیای ما بزرگ تر ها برای همین عکس کودک شایستگی آن را دارد که متفاوت و جدید از عکاسی معمولی بزرگتر ها باشد. با ایده های ساده ولی متفاوت به همراه کمی چاشنی خلاقیت و نو آوری می توانید عجیب غریب ترین و به یاد ماندنی ترین عکس ها را ثبت کنید و سالیان آینده هنگامی که با فرزندتان به آلبوم تصاویرتان می نگیرد با یاد آوری خاطره ی شیرین این تصاویر لبخندی زیبا بر لبان خود و فرزند دلبندتان بنشانید.

آموزش نوآوری و خلاقیت درعکس کودک

 

عکس کودک

آموزش نوآوری و خلاقیت در عکس کودک : به زیبایی قصه های پریان

قصه های پریان را به خاطر دارید؟ مگر می شود آنها را فراموش کرد. همه ما با قصه های پریان بزرگ شده ایم و انواع و اقسام قصه ها را بارها و بار ها از پدر و مادر و یا پدربزرگ و مادربزرگ هایمان در کودکی شنیده ایم. این قصه ها همیشه خاطرات خوشی بوده اند که در کودکی ما مدفون می شوند. با گرفتن یک تصویر با تم قصه های پریان خاطرات زیبای کودکی کودک خود را برای همیشه ثبت کنید. آنها مطمئنا از دیدن این تصاویر در آینده خوشحال خواهند شد.

 

عکس کودک

آموزش نوآوری و خلاقیت در عکس کودک :با اعداد بزرگ شوید

تا به حال شده به آلبوم های گذشته نگاهی بیاندازید و مدام از اطرافیانتان بپرسید در فلان عکس چند ساله بوده اید؟ چند ساله بودن کودک خود را مانند تصویر فوق ثبت کنید. هیچ چیز جذاب تر از ثبت کردن تغییرات و بزرگ شدن کودک شما نیست.

 عکس کودک

آموزش نوآوری و خلاقیت در عکس کودک :رفقای خواب را فراموش نکنید!

همه ی بچه ها عروسک و یا اسباب بازی محبوبی دارند که به هیچ وجه حاضر نیستند آن ها را از خود دور کنند و حتی شب ها هم در کنار آنها به خواب می روند. این عروسک ها رفقا و شرکای مهمی در زندگی فرزند دلبند شما هستند. بنابراین آنها هم این حق را دارند که در تصاویر زندگی کودکتان ثبت شوند تا همیشه در خاطر فرزند شما بمانند. عروسک ها و اسباب بازی ها خود به خود فضای خلاقانه ای به تصاویر شما می دهند.