نی نی یاری، سلطانی نژاد: فرو بردن کف دست یا انگشتان در رنگ و برگردان آن روی کاغذ شروع کشیدن نقاشی های انگشتی زیباست که یک فعالیت مفرح برای بجه هاست. کشیدن نقاشی های انگشتی نیاز به خلاقیت دارد. اما اگر به دنبال مدل های نقاشی کودک می گردید در این قسمت چند مدل  از نقاشی های انگشتی حیوانات را به شما آموزش می دهیم.در این نقاشی های انگشتی طرح های زیبایی از عقاب، بز ، موش و گورخر به تصویر کشیده شده است.

نقاشی های انگشتی حیوانات ، عقاب :

مثل بقیه نقاشی های انگشتی در این نقاشی ها به کاغذ،رنگ،قلم مو و ماژیک نیاز پیدا خواهید کرد. با رنگ قهوه ای همانطور که در تصویر می بینید دو تا دست روی کاغذ ایجاد کنید. با کف دست محل برخورد دو دست را پررنگ کنید. با انگشت شصت پاها را درست کنید. بعد از خشک شدن کاغذ با ماژیک سر عقاب و پنجه ها اضافه کنید.

نقاشی های انگشتی

نقاشی های انگشتی حیوانات ، بز:

با استفاده از رنگ قهوه ای یک دست روی کاغذ ایجاد کنید. با استفاده از شصت خود سر بز را درست کنید. با انگشت کوچک یک دم کوچک برای بز درست کنید. بگذارید کاغذ خشک شود. می توانید با مقداری پارچه چشم ها و شاخ های بز را درست کنید و روی ناحیه مورد نظر بچسبانید. می توانید به جای چسباندن از ماژیک هم استفاده کنید و خودتان چشم ها ، ریش و دهان و شاخ های بز را بکشید.

نقاشی انگشتی حیوانات

نقاشی های انگشتی حیوانات ، گورخر:

با استفاده از بریدن کاغذهای رنگی آبی و قهوه ای همانطور که در تصویر می بینید، آسمان و زمین را برش دهید و روی یک کاغذ دیگر بچسبانید. با رنگ سفید یک دست روی کاغذ ایجاد کنید. دم و یال و خط های روی پوست را با ماژیک اضافه کنید.

نقاشی انگشتی حیوانات

نقاشی انگشتی حیوانات ، موش:

با انگشتان بسته با رنگ مورد علاقه خود یک دست روی کاغذ ایجاد کنید. گوش ها را با کف دست یا قلم مو درست کنید و صبر کنید تا کاغذ خشک شود. داخل گوش را رنگ کنید. برای چشم ها و بینی و سبیل موش از ماژیک استفاده کنید.

نقاشی انگشتی حیوانات

اگر به نقاشی انگشتی حیواناتو مدل های دیگر علاقه دارید به مطالب زیر  هم سر بزنید.

نقاشی انگشتی، آموزش کشیدن آناناس

سه ایده برای نقاشی انگشتی حیوانات