نی نی یاری، خانم رباع: پیرایشگر پسرکوچولوی خود باشید. همیشه از انواع و اقسام مدل موهای دخترانه گفته ایم مانند آموزش بافت نیم تاج دم اسبی و یا در مطلب  کدام مدل موی پسرانه برای کدام صورت؟ در زمینه مدل مدرن موی پسرانه گفتیم اما امروز قصد داریم از دری متفاوت وارد شویم و آموزش کوتاه کردن مدل مدرن موی پسرانه مانند یک پیرایشگر حرفه ای را بگذاریم.از امروز خودتان پیرایشگر فرزندتان باشید.

 

 

 مدل مدرن موی پسرانه : نحوه ی کوتاه کردن

آموزش کوتاه کردن مو

برای اولین قدم از آموزش کوتاه کردن مدل مدرن موی پسرانه ، بخش بالایی مو ها را که دوست دارید بلند بماند جدا کنید. می توانید با اسپری مو آن ها را از مزاحم کار شما شد باز دارید و یا با کلیپس های پیرایشگری این کار را بکنید.

 

آموزش کوتاه کردن مو

از پایین و با تیغ شماره 4 شروع به زدن نیمه ی پایینی موها کنید. به محض اینکه به انحنای سر رسیدید دست خود را بردارید. در این مرحله قسمت بالای نیمه پایینی باید به طرز عجیبی برایتان بلند به نظر بیاید اما نگران نباشید.

 

از تیغ شماره 3 برای پایین این بخش استفاده کنید اما کمی پایین تر از وقتی که دست خود را با تیغه ی چهار کنار کشیدید ، کنار بکشید.

 

از شانه و تیغه شماره 3 برای صاف کردن بالای نیمه ی پایینی استفاده کنید.

 

آموزش کوتاه کردن مو

با شانه موها را صاف کنید و به سمت پایین حالت دهید حالا از قیچی برای صاف کردن محوطه های اطراف و زلف ها استفاده کنید. دوباره از شانه استفاده کنید. موهای سمت بالای قسمت پایینی را با شانه صاف و به سمت بالا نگه دارید و لبه های آن را به صورت شیب دار ببرید.

 

حالا می توانید سراغ موهای سمت بالا و کوتاه کردن آن ها بروید. اگر از اسپری مو استفاده کرده بودید کمی به مو ها آب بزنید تا مرطوب شوند. موهای سمت بالای سر را در دست بگیرید و به اندازه ی دلخواه خود (و یا کودکتان) کوتاه کنید. برای بهتر شدن کار از قیچی برای صاف کردن نهایی مو ها و قسمت های فراموش شده استفاده کنید.

 

آموزش کوتاه کردن مو