نی نی یاری، خانم رباع:با ابداع کردن بازی های سیسمونی مراسم سیسمونی خود را مفرح تر و جذاب تر برگذار کنید.چنان چه ایده ای به ذهنتان نمی رسد ما برای شما ایده های انواع بازی های سیسمونی را آماده کرده ایم که امروز سری چهارم بازی های سیسمونی را به شما ارائه می دهیم که شامل ایده های بازی های قلکی، حدس ویار مادر و شیشه شیری است.

 

بازی های سیسمونی: بازی های پس انداز پول

ایده بازی سیسمونی

بازی: قلک رو بچرخون

وسایل مورد نیاز: دو سکه برای هر شرکت کننده، چسپ نواری، شیشه های یا کاسه های بزرگ

روش بازی: بچه ها را به تیم های چهار پنج نفره تقسیم کنید. آنها را پشت هم به صف کنید و سوی دیگر اتاق را کاسه بچینید. بچه ها باید سکه ها را بین ران خود بگذارند و به سمت کاسه ها بروند و بدون استفاده از دست سکه ها را در کاسه بگذارند. اگر سکه در میان راه افتاد باید از اول شروع کنند.اولین تیمی که زودتر تمام کند برنده است.

 

 

بازی: اهدا برچسپ نام

وسایل مورد نیاز: برچسپ نام برای هر مهمان

روش بازی: قبل از سیسمونی برچسپ ها را با نام وسایل مرتبط با بچه پر کنید و از هر مهمان که می رسد بخواهید یک برچسپ نام را به خود بزند. در طی مهمانی همه باید همدیگر را با برچسپ نام صدا بزنند. اگر کسی اشتباه کند باید در قلک کودک پول بریزد.

 

 

بازی های سیسمونی: ویار مادر آینده را حدس بزنید!

ایده بازی سیسمونی

بازی: ویار بزرگ

وسایل مورد نیاز: کاغذ و مداد

روش بازی: از مادر آینده بخواهید بدون گفتن نام ویار خود را توصیف کند. بچه ها باید حدس خود را روی کاغذ بنویسند.کسی که بیشترین حدس درست را داشته باشد برنده است.

 

 

 

 بازی های سیسمونی : بازی با شیشه شیرها

بازی: مسابقه ی شیشه شیرها

وسایل مورد نیاز: یک شیشه شیر پر شده با نوشیدنی برای هر مهمان

روش بازی: هر بچه ای که سریع تر شیشه شیر را تمام کرد برنده است.

 

امیدواریم مطلب امروز را پسندیده باشید فراموش نکنید به سری قبلی این مجموعه پست بازی با غذای بچه و لباس سرهمی در سیسمونی سر بزنید و سری بعدی ما ایده بازی های حدسی در سیسمونی را دنبال کنید.