نی نی یاری، خانم رباع: امروز سری دوم بازی های سیسمونی را برای شما آماده کرده ایم که در دو دسته بازی های بادکنکی و بازی با لباس بچه دسته بندی شده اند   سری اول بازی های مخصوص مهمانی سیسمونی یا مهمانی ها . بازی با بچه ها را در مطلب  بازی های پستونکی و پوشکی در مراسم سیسمونی  می توانید مطالعه کنید.

 

بازی های بادکنکی

 بازی های بادکنکی

بازی:آب کی زودتر میریزد.

وسایل مورد نیاز: عروسک بچه پلاستیکی و ظرفی که بشود عروسک ها را در آن جا داد.

روش بازی: این هم اولین ایده بازی بادکنکی قبل از مهمانی هر عروسک را در یک ظرف قرار دهید و ظرف را پر از آب کنید و منجمد کنید! سپس به هر بچه یک ظرف منجمد شده بدهید بچه ها باید سعی کنند یخ را آب کنند و زودتر از بقیه عروسک بچه را از آب بیرون بکشند تا برنده شوند.

 

بازی: بچه داری

وسایل مورد نیاز: بادکنک

روش بازی: این هم ایده ی دوم و اخر بازی های بادکنکی .بچه ها را در چهار تا پنج تیم دسته بندی کنید و به هر شخص یک بادکنک بدهید. وقتی میزبان علامت شروع را بدهد اولین شخص هر تیم باید بادکنک خود را باد کرده و آن را زیر پیراهن خود بگذارد. وقتی اولین عضو گروه این کار را کرد نوبت بعدیست و بعد از آن نوبت بعدی و همینطور تا آخر. وقتی این مرحله تمام شد افراد تیم به نوبت باید بادکنک های خود را بترکانند اولین تیمی که این کار را کرد برنده است.

 

 

 

بازی با لباس بچه:

بازی با لباس بچه

بازی: بازی جوراب بچه

وسایل مورد نیاز: زمان سنج، 14 جفت جوراب

روش بازی: همه ی جورابها را بیرون بیاورین، از جفت بودن خارج کنید و روی زمین پخش کنید. هر بچه یک دقیقه فرصت دارد تا جورابها را جفت کند. هر که جوراب بیشتری جفت کند برنده است.

 

بازی: می دونی این چیه؟

وسایل مورد نیاز:10-15 پاکت کاغذی، 10-15 وسیله ی بچه، کاغذ و مداد به تعداد بچه ها.

روش بازی: وسایل بچه را در پاکتها بگذارید و شماره بندی کنید و آنها را به بچه ها بدهید. هر کسی باید حدس بزند درون پاکت چیست. وقتی همه حدس خود را زدند مادر آینده پاکت را باز کرده و وسیله را آشکار خواهد کرد. صاحب بیشترین حدس درست برنده بازیست.

 

بازی: چند وسیله ی بچه رو می تونی نام ببری.

وسایل مورد نیاز: مداد و کاغذ برای بچه ها

روش بازی: هر بچه باید به مدت پنج دقیقه هر وسیله ی بچه ای که به ذهنش می رسد را بنویسد. صاحب بلندترین لیست برنده است.

 

 چنان چه از ایده بازی های بادکنکی و یا بازی با لباس بچه خوشتان آمده است و به دنبال ایده های دیگر هستید.  پیشنهاد می کنیم بازی با غذای بچه و لباس سرهمی در سیسمونی سری بعدی این مجموعه مطالب را هم از دست ندهید.