نی نی یاری، صدیقه حیدری: بعضی روزها هستند که می توان با به کارگیری ایده های شگفت انگیز به لحظات فراموش نشدنی در زندگی تبدیل شوند. جشن تولد ، سالگرد ازدواج نمونه هایی از این مناسبت ها هستند.  قصد داریم ایده های زیبا و استثنایی برای دکوراسیون جذاب با قیمت مناسب را برای جشن گرفتن این روزها  به اشتراک بگذاریم.

دکوراسیون با بادکنک روشی زیبا و جذاب برای آراستن محل جشن است. این ایده عالی ترین و آسان ترین روش برای تزئین اتاق خواب، مهمان خانه یا سالن و غیره است. در این پست ایده های دکوراسیون اتاق خواب، تزئین جشن تولد، تزئین اتاق عروس، دکوراسیون اتاق نوزاد و برخی موارد دیگر را به اشتراک می گذاریم. با توجه به دکوراسیون منحصر به فرد و استثنایی با بادکنک که ارائه شده است، برای ثبت لحظات به یادماندنی و دوست داشتنی ایده بگیرید.

بادکنک آرایی برای جشن تولد

1
به دکوراسیون رویایی و ممتاز جشن تولد نگاه کنید که با انواع مختلف بادکنک های زیبا و شگفت انگیز  مثل بادکنک های قلبی شکل، بادکنک های ماری شکل و اشکال دیگر تزئین شده است. ورودی با بادکنک های بزرگی به شکل گل،  زیبا و استثنایی ساخته شده است. سقف، پنجره ها همگی با بادکنک های رویایی رنگارنگ تزئین شده اند.

دکوراسیون اتاق خواب برای سالگرد ازدواج

2
روز عروسی با اهمیت ترین روز در زندگی هر فردی است. بنابراین زن و شوهر باید با روش های جالب و استثنایی این روز را جشن بگیرند تا این روز زیباترین و به یاد ماندنی ترین روز در کل سال باشد. این اتاق خواب برای سالگرد ازدواج با استفاده از لوازم قرمز رنگ تزئین شده است، رنگ قرمز گلبرگ های گل سرخ، بادکنک های قرمزو گل های قرمز و شمع ها چشمگیرترین و رمانتیک ترین رنگ برای افراد متاهل است.

دکوراسیون اتاق کودک با بادکنک ها

3
برای سرگرمی کودکان، دکوراسیون اتاق خوابشان با بادکنک بهترین ایده است. این اتاق کودک با بادکنک های پفکی تزئین شده است. همچنین دیوارها با ستاره های بزرگ، بادکنک ها و پفکی ها تزئین شده است . این تزئین کودکان را شاد نگه می دارد.

دکوراسیون اتاق خواب با بادکنک های سفید

4

رنگ سفید نمادی از پاکی و روشنی است و افرادی که رنگ سفید را دوست دارند آرام و میانه رو هستند. در این عکس، رنگ سفید کاملا به چشم می آید و همچنین با بادکنک های سفید رنگ برای روزهای خاص تزئین شده است.
حالا دکوراسیون اتاق منحصر به فرد و استثنایی که دلکش و زیبا به نظر می رسد را به اشتراک می گذاریم. ایده های زیادی در گلری عکس است،  ببینید و اتاق خوابتان را با روش های بی نظیر و ارزان قیمت تزئین کنید. امیدواریم شما این ایده های دکوراسیون منحصر به فرد و استثنایی را دوست داشته باشید.

 کاربر گرامی، اگر تمایل دارید مطالب بیشتری مرتبط با این موضوع بخوانید کلیک کنید.

دکوراسیون جشن تولد کودکان

۱۰ تزیین زیبا برای غذای جشن تولد بچه ها