نی نی یاری، صدیقه حیدری: اتاق نوزاد بیشترین اهمیت را در خانه دارد. ایده های زیادی وجود دارد که به دکوراسیون اتاق نوزاد مربوط می شود و ما برخی ایده های خیره کننده را برای شما انتخاب کردیم که مطمئنا لذت خواهید برد. هنگام چیدمان اتاق نوزاد بایستی به نکاتی مانند نورپردازی، رنگ آمیزی اتاق، کف پوش، و از همه مهمتر ایمنی و آرامش اتاق توجه ویژه داشت.

دکوراسیون اتاق نوزاد :

با دیدن این ایده های زیر، مطمئنا تکنیک های طراحی پیچیده را مشاهده می کنید، استفاده از رنگ های مرسوم و تنظیم کلاسیک وسایل اتاق. کنتراست وسایل اتاق و پرده ها ظاهری جذاب ایجاد کرده است و بسیار زیبا جلوه می کند.

تم حیوانات یک گزینه خوب برای اتاق نوزادان پسر است.

 

دکوراسیون اتاق نوزاد

دکوراسیون اتاق نوزاد

دکوراسیون اتاق نوزاد

این تصویر یکی از زیباترین ایده ها برای دکوراسیون اتاق نوزادان پسر است. همانطور که می بینید تم ماشین ها به زیبایی در وسایل و استیکر های روی دیوار استفاده شده است. آویز تحت، روتحتی و آباژور و پرده اتاق با سلیقه باهم ست شده اند. مزیت استفاده طرح این است که به راحتی می توان آن را با انواع تخت ها و وسایل دیگر ست کرد. چنانچه فکر می کنید کودک شما به تخت های ماشینی علاقمند است تخت های ماشینی برای اتاق پسر بچه ها به انتخاب شما کمک خواهد کرد.

 

دکوراسیون اتاق نوزاد

رنگ قرمز رنگی است که نوزادان نسبت به آن واکنش نشان می دهند. در عکس زیر که مربوط به اتاق نوزاد دختر است از دو رنگ سفید و قرمز در دکوراسیون استفاده شده است.

 

دکوراسیون اتاق نوزاد

اگر علاقمند به استفاده از رنگ های شاد در طراحی اتاق نوزاد خود هستید این یک ایده فوق العاده است. تخت و وسایل سفید رنگ که با رنگ صورتی مبل و رنگ ملایم دیوار ها ست شده است. این دکور بسیار زیبا و آرامش بخش است. برای اینکه بتوانید اتاق کودک خود را به این سبک بچینید سری هم به مطلب دکوراسیون اتاق کودک با رنگهای ملایم  بزنید.

 

دکوراسیون اتاق نوزاد

طراحی منحصر به فرد اتاق نوزاد که از نقشه ها و کره زمین در طراحی این اتاق استفاده شده است. البته این اتاق تنها اتاق نوزاد نیست بلکه بیشترین چیزی که در  این اتاق دیده می شود صندلی های زیبا و یک صندلی دونفره متحرک که مانند تاب است.

 

دکوراسیون اتاق نوزاد

استفاده از مبل تک نفره در کنار تخت کودک، وسیله ای بسیار مورد نیاز است نکته ای که در طراحی اتاق کودک نباید از یاد ببرید.

 

دکوراسیون اتاق نوزاد

دکوراسیون اتاق نوزاد

1

دکوراسیون اتاق نوزاد

دکور زیر هم یک دکور کاملا ساده کلاسیک برای طرافداران اتاق های خلوت است.

دکوراسیون اتاق نوزاد

اگر کودک شما دارای سنین بیشتری است می توانید از بخش دکوراسیون اتاق کودک طراحی مناسب اتاق کودک خود را بیابید.