نی نی یاری، صدیقه حیدری : خانه جایی است که باید به زیبایی آراسته شود طوری که رمانیکه خودتان، دوستان یا آشنایان وارد خانه می شوند احساس آرامش و لذت بخشی داشته باشند. شما باید به روشی خانه را تزئین کنید که هر بخشی گویای آرامش و راحتی باشد. به کف ، سقف ، دیوارها، اثاث خانه و طرح رنگی خانه تان توجه کنید. نگاه ریزبینانه ای به تمام جزئیات داشته باشید و درمورد مبلمان منحصر به فرد ، خلاق و مطابق مد روز فکر کنید. 

ما در عصر مدرنیته زندگی می کنیم پس باید دکوراسیون خانه نیز مطابق مد روز باشد. قصد داریم خانه هایی که به روش مدرن طراحی شده اند را به اشتراک بگذاریم، هر عکسی بخش مختلفی از خانه  را نمایش می دهد. بخش های مهم هر خانه شامل آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و غیره است. این عکس ها می توانند ایده هایی مختلف و متنوعی بر اساس سلایق و روحیات شما در زمینه طراحی داخلی خانه را درون خود پنهان کرده باشند.

 

ایده های طراحی داخلی خانه – اتاق نشیمن

 دکوراسیون اتاق نشیمن

در ابتدا نگاهی به طراحی اتاق نشیمن بیندازید. مجموعه ای از مبل راحتی، بالش ها، قفسه های روی دیوار، پرده ها، گلدان ها، چراغ رومیزی، میز شیشه ای، یک قالیچه برای کف و سرامیک چوبی، همه این ها با هم کامل به نظر می رسند. این اتاقی است که بیشتر برای مهمانان، دوستان و غیره استفاده می شود پس باید به خوبی تزئین شود.

 

ایده های طراحی داخلی خانه –  اتاق خواب

 

طراحی داخلی خانه - دکوراسیون اتاق خواب

به سمت دکوراسیون اتاق خواب برویم. اتاق خواب اتاقی است که بدون تخت ناقص به نظر می رسد و بعد خستگی روزانه در این اتاق آرامش می یابید. اگر دوست داشته باشید می توانید میز تحریر، صندلی، یک مبل یا چیزهای ضروری دیگری که می خواهید به اتاق اضافه کنید. میز همراه با چراغ در چپ و راست تخت نمای زیبایی دارد. امروزه تخت های گردی شکل مد هستند.

 

ایده های طراحی داخلی خانه – کتابخانه

 

طراحی داخلی خانه - دکوراسیون کتابخانه

اگر شما عاشق کتاب هستید و می خواهید در خانه تان اتاقی خاص را برای کتابخانه در نظر بگیرید می توانید از این طراحی استفاده کنید. قفسه های متحرک بسیار جذاب و چشم نواز جلوه می کنند. کتاب هایتان را به روش هنرمندانه در این قفسه ها جای دهید.

 

ایده های طراحی داخلی خانه – آشپزخانه

 

دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه بخش بسیار مهمی از خانه است، همچنین خانه بدون آشپزخانه ناقص است. آشپزخانه با د ر نظر داشتن تم خانه باید به زیبایی آراسته شود. هنگامی که به فروشگاه لوازم خانه می روید می توانید بهترین، منحصر به فرد ترین و خلاقانه ترین طراحی های میز ناهارخوری همراه صندلی ها، اجاق گاز و غیره را در آن بیابید. می توانید به آشپزخانه به شکل L و یا کابینت های به شکل U فکر کنید. همیشه لوازم آشپزخانه با کیفیت بالا را خریداری کنید، برای زیباتر شدن آشپزخانه تان به طراحی هایی از گلدان فکر کنید.

 

ایده های طراحی داخلی خانه – اتاق تلویزیون

 

طراحی اتاق تلویزیون

چطور می توانی اتاق تلویزیون و طراحی آن را فراموش کنیم؟ مجموعه ای از مبل راحتی اضافه کنید، و با خانواده خود بنشینید و به راحتی تلویزیون تماشا کنید.

 

ایده هایی برای طراحی داخلی خانه

طراحی داخلی خانه کار راحتی نیست و نیاز به به کار سخت، جستجوهای زیاد و خلاقیت دارد. عکس ها را بینید و بیشتر یاد بگیرید!