نی نی یاری، خانم رباع: به جرات می توان گفت پروژه ی کاردستی امروز خلاقانه ترین پروژه ی گیفت کردن و کادو کردن است. در این ایده کادو کردن رنگ ها تاثیر به سزایی دارند. استفاده از طیف رنگ های آرامش بخش سفید تا کرم و ترکیب بسیار مناسب آنها با یک دیگر یکی از زیباترین روش های کادو کردن را به وجود می آورد. به دلیل تنوع بافتی در ساخت این کار، می توان گفت  که از طبیعت الهام گرفته شده است و حس تازگی را به کسی که به او کادو میدهید القا خواهد کرد. یکی از مزیت های این کادو این است که امکان ایجاد خلاقیت و تنوع در پیچیدن توسط شما بسیار زیاد است و می توانید به راحتی اعمال سلیقه کنید.

چنان چه به دنبال ایده کادوی دیگری هستید حتما ساخت سبد کادوی گلی را مطالعه کنید. همینطور به چطور کارت پستال قلبی بسازیم؟ هم سری بزنید و یک کارت پستال زیبا برای کادوی خود انتخاب کنید.

 

ایده کادو خلاقانه با الهام گرفتن از طبیعت

ایده کادو خلاقانه

وسایل موردنیاز این ایده کادو خلاقانه:

روبان، انتخاب انواع و اقسام روبان مجاز است چرا که به چندین نوع روبان نیاز داریم.فقط آن ها را در طیف کرم و سفید انتخاب کنید و در هنگام انتخاب به ترکیب بندی رنگ ها هم توجه کنید. عرض روبان ها باید بین 5تا 7 سانتی متر باشد.

وسایل تزئینی دیگر: این وسایل می توانند شامل خرده پارچه های باقی مانده از خیاطیتان، گونی، تور ، بافتنی، پارچه های کشی و … باشد. هر چیزی را که فکر می کنید مناسب کار شماست می توانید اضافه کنید یه شرط اینکه رنگ آن چیز به کارتان بخورد.

نخ چند لا

قیچی

 

روش ساخت این ایده کادو خلاقانه:

 

روبان ها و وسایل تزئینی را به طول 9تا 12 سانتی متر برش بزنید. سعی کنید تقریبی برش بزنید و همه ی روبان ها دقیقا هم اندازه ی هم نباشند. روبان ها را روی هم بگذارید. مهم نیست چند لایه روبان دارید. همه چیز به اندازه ی کادوی شما بستگی دارد.

 

ایده کادو خلاقانه

نخ چند لا را برداشته و دور کار بپیچید و گره بزنید

ایده کادو خلاقانه

حالا اضافه ها را با قیچی بریده و گوشه های ی کار با دست و قیچی صاف کنید می توانید برخی روبان ها را هم ریش ریش کنید.

 

ایده کادو خلاقانه