نی نی یاری، خانم رباع: بازی با کودک تان به تحکیم روابط خانوادگی شما کمک می کند و شما را در ساخت خانواده ای گرم و صمیمی و پر از محبت یاری می دهد. چه فرصتی بهتر از روز های بارانی که بچه ها نمی توانند به بیرون بروند و راحت بازی کنند و مدام از حوصله سر رفته شان در خانه نزد شما شکایت می کنند؟ از این فرصت طلایی برای بازی با کودک خود و ساختن خاطرات خوش اتفاده کنید.

ایده بازی کودک : دست های رنگین کمانی و ایده بازی های بادکنکی و لباس بچه در مهمانی هم بازی هایی مناسب داخل خانه هستند علاوه بر این ها امروز ما چند فعالیت را که مناسب روز های بارانیست به شما پیشنهاد می کنید.

بازی با کودک در روز های بارانی

 

بازی با کودک : سینمای خانگی!

بازی با کودک

چه چیزی بهتر از تماشای یک فیلم در کنار خانواده؟ خانه را تاریک کنید، کمی هله هوله آماده کنید و یک پتو روی سر خودتان بکشید. یک فیلم یا انیمیشن جذاب مناسب سن کودکتان انتخاب کنید و از سینمای خانگی خود لذت ببرید.

 

بازی با کودک : قصر خانگی!

یکی از رسومی که همه ی بچه ها علاقه مند به انجام آن هستند ساخت یک قصر و قلعه مستحکم برای بازی با استفاده از مبلمان خانه و پتو ها ست! گهگاهی بد نیست وسایل خانه را در اختیارشان بگذارید و خودتان هم به آنها ملحق شوید! تضمین می کنیم به هر دوی شما خوش خواهد گذشت.

 

بازی با کودک : رکورد را بشکن

یک مسابقه یا بازی ساده مانند منچ و مار و پله خانوادگی می تواند اوقات بسیار خوشی را برای شما و کودکتان رقم بزند.

 

بازی با کودک : آشپزی خانوادگی

بازی با کودک

همگی تحت فرمان مادر خانه غذای مورد علاقه ی خانواده را درست کنید. همه از این کار لذت خواهید برد و بچه ها هم مسئولیت پذیری را خواهند آموخت.

 

بازی با کودک : قایم باشک

بازی با کودک

این یکی دیگر از بازی های مورد علاقه ی بچه هاست. به آنها اجازه بدهید کل خانه را به قلمرو بازی تبدیل کنند.مسلما پیدا کردن بچه ها  کار سختی نخواهد بود اما وانمود کنید آنها را نمیبینید!