نی نی یاری، خانم رباع: بازی های مراسم سیسمونی ایده ی خوبی برای مفرح کردن مجلس و میهمانی سیسمونی شماست. امروز سری اول بازی های مراسم سیسمونی را برای شما آماده کرده ایم که در دو دسته پستونکی و پوشکی دسته بندی شده اند.

 

بازی های مراسم سیسمونی: بازی های پسونکی

 بازی های پستونکی سیسمونی

بازی: رد و بدل کردن پستونک

وسایل مورد نیاز: نی، پستونک با دسته که بشود آن را نگه داشت.

روش بازی: بچه ها را به چهار- پنج تیم تقسیم و به صف کنید طوری که هر شخص رو به شخص جلوی خود باشد. هر کس باید یک نی در دهان خود بگذارد، اولین نفر باید یک پستونک درون نی خود بگذارد وقتی میزبان شروع بازی را اعلام کرد هر شخص پستونک را بدون دخالت دست و یا هر تماسی به نی نفر رو به روی خود می رساند. هر تیم سریعتر پستونک را چرخاند برنده است.

 

 

بازی:پستونک را در دهان بچه بگذارید!

وسایل مورد نیاز: عکس بچه، چشم بند، عکس پستونک برای هر مهمان

روش بازی: چشم بچه ها را ببندید و از آنها بخواهید عکس پستونک را روی دهان بچه بگذارند! هر کسی بهتر این کار را کرد برنده است.

 

 

نوبتی هم که باشد نوبت بازی های پوشکیست.

 

بازی های مراسم سیسمونی:بازی های پوشکی

بازی های پستونکی

بازی: چشم بند و پوشک!

وسایل مورد نیاز: چشم بند، عروسک بچه، پوشک

روش بازی: بچه ها را به چند تیم تقسیم کنید. هر تیم باید یک عروسک،چشم بند و پوشک داشته باشد.هر کدام باید چشم بند را به چشمان خود ببندد پوشک موجود را بردارد و پوشک جدید را به عروسک ببندد.اولین تیمی که این کار را کرد برنده است.

 

بازی: رد و بدل کردن پوشک

وسایل مورد نیاز: پوشک، شکلات، موسیقی

روش بازی: اول باید شکلات را روی پوشک آب کنید. همه در یک دایره می نشینند و با شروع موسیقی پوشک کثیف را به کناری خود می دهند.وقتی موسیقی تمام شد کسی که پوشک در دستان اوست از بازی خارج است.اخرین نفر باقی مانده برنده ی بازیست.

 

بازی: نگو بچه!

وسایل مورد نیاز: سنجاق پوشک برای هر مهمان

روش بازی: وقتی مهمانها آمدند به هر کدامشان یک سنجاق بدهید تا به لباسشان بزنند. هر بار که مهمانی کلمه “بچه” را به زبان آورد کسی که حرفش را شنیده می تواند سنجاق او را بگیرد. در پایان هر که بیشترین تعداد سنجاق را داشت برنده است.

 

 سری بعدی و دوم ایده های بازی های مراسم سیسمونی را در باره بازی ها مربوط به بادکنک و لباس بچه را از بازی های بادکنکی و لباس بچه در سیسمونی بخوانید.