در مطالب قبلی در مورد علت گشادی واژن و جراحی تنگ کردن واژن صحبت شد. اما روش های خانگی هم برای تنگ کردن واژن وجود دارد. تمرینات کگل، رایج ترین ورزش های تنگ کردن واژن هستند. در مورد نحوه انجام تمرین کگل و انواع آن، اطلاعات زیادی در دسترس است. ورزش کگل کمک می کند عضلات واژن قدرتمند شوند؛ علاوه بر این، ورزش کگل باعث می شود واژن گشاد و باز، دوباره جمع شود و به حالت تنگ و سفت اولیه بازگردد. واژن تنگ باعث می شود همسر شما در حین روابط جنسی، بتواند به ارگاسم برسد و تمایل بیشتری برای نزدیکی با شما داشته باشد.تنگ کردن واژن با ورزش

برای انجام تمرین کگل به صورت زیر عمل کنید
به پشت دراز بکشید و عضلات پایین لگن را احساس کنید.
عضلات اطراف واژن را منقبض کنید. عضلات اطراف واژن همان عضلاتی هستند که با منقبض کردن آن ها، خروج ادرار را متوقف می کنید.
این حرکت را در یک ست ۲۵ تایی انجام دهید؛ روزانه سه تا شش ست تمرین کگل انجام دهید.

photo_2017-02-04_16-28-35
ورزش پاها

ورزش بالا بردن پاها، ورزش مؤثری برای تنگ کردن واژن گشاد است. از آنجایی که این ورزش کارایی زیادی در سفت شدن عضلات پایینی لگن دارد، بسیاری از خانم ها این ورزش را هر روز به طور منظم انجام می دهند. ورزش بالا بردن پاها، در حالت دراز کشیده روی زمین انجام می شود. هنگام انجام این حرکت، پاها را خم نکنید. پاها را چند ثانیه بالا نگه دارید؛ سپس به آهستگی ان ها را پایین بیاورید. این ورزش نه تنها شما را گرم می کند، بلکه تمامی عضلات پایین لگن را نیرومند می کند.

برای گرفتن بهترین نتیجه، این تمرین را پنج نوبت در روز و هر بار به مدت ۱۰ دقیقه انجام دهید. انجام مرتب این ورزش، باعث تنگ شدن واژن در سریع ترین زمان می شود.
داشتن واژن تنگ، همسر شما را هیجان زده می کند؛ واژن بعد از زایمان های متعدد و افزایش سن، شل و گشاد می شود. انجام ورزش کگل و استفاده از لیزر جوانسازی واژن، واژن خانم ها را دوباره تنگ و سفت می کند. تنگی واژن نه تنها باعث بهبود روابط جنسی می شود، زیبایی اندام تناسلی زنان و زیبایی واژن را نیز به همراه دارد.

کاربر گرامی، اگر تمایل دارید مطالب بیشتری مرتبط با این موضوع بخوانید کلیک کنید.

فیلم جراحی تنگ کردن واژن

.فیلم زایمان طبیعی  زایمان طبیعی بدون درد کاردستی کودک  تزیین جشن تولد بچه ها   آموزش بافت کلاه کودک   بافتنی کودک  فیلم آموزش بافت کلاه کودک  لیف قلاب بافی بچگانه  دوخت لحاف سیسمونی  الگوی عروسک نمدی  نقاشی میوه ها  کشیدن ماشین   شروع غذای کمکی   مدل لباس عروس دخترانه