نی نی یاری، خانم رباع: همه طرح قلب را دوست دارند، در هر کجا که فکرش را بکنید از طرح قلب استفاده شده است اما به طرز مرموزی هیچگاه این طرح تکراری نمی شود. چه چیزی زیبا تر از جعبه کادوی قلبی که تمام احساسات شما را بتوان روی قلب های کوچک آن برجسته آن حس کرد. این جعبه کادوی قلبی بسیار مدرن و شیک را بسازید و به عزیزان خود هدیه کنید. مطمئن باشید شادی آنها از دیدن کادوی زیبای شما دو چندان خواهد شد.

 

جعبه ی کادوی قلبی خود را با ساخت یک کارت پستال قلبی که ما در چطور کارت پستال قلبی بسازیم؟ برایتان آماده کرده ایم کامل و زیبا تر کنید. چنانچه به دنبال روش ساخت جعبه های دیگر هستید حتما به 5 الگوی جعبه کادویی با آموزش ساخت هم سری بزنید.

 

جعبه کادوی قلبی با قلب های برجسته بسازید

جعبه کادوی قلبی

وسایل مورد نیاز ساخت جعبه کادوی قلبی

مقوا

کاغذ رنگی

چسپ مایع و یا حرارتی

قیچی

مداد

 

روش ساخت جعبه کادوی قلبی:

کشیدن مکعب را همه ما در مدرسه یاد گرفته ایم. اکنون می خواهیم آموزش ساخت جعبه کادوی قلبی را از کشیدن مکعب آغاز کنیم.ابتدا 6 مربع هم اندازه در یک خط افقی و چسپیده به هم بکشید. از یکی از سرها شروع کرده در دو طرف مربع سوم دو مربع دیگر بکشید و برای دو سمت آن دو مربع یک کناره ی باریک هم در نظر بگیرید (مانند شکل)

حالا روی مربع سوم و همه ی مربع های اطرافش کاغذ رنگی قرمز بچسپانید ( یا می توانید کلیه ی مربع را با کامپیوتر طراحی کرده و در رنگ های مورد نیاز خود چاپ کنید)

جعبه کادوی قلبی

روی مربع چند قلب کشیده و دو طرف قلب را برش بزنید. به اندازه ی یک نوار باریک عمودی در وسط هر قلب را دست نخورده بگذارید.

مانند شکل و با دنبال کردن خط تا ها جعبه را ببندید:

جعبه کادوی قلبی جعبه کادوی قلبی جعبه کادوی قلبی

قلب ها را با دست صاف کنید تا در جعبه تکمیل شود برای بدنه ی جعبه هم بدون کشیدن قلب ها و کمی کوچک تر از در همین مراحل را تکرار کنید