نی نی یاری: احساس غم و ناراحتی از جمله احساسات تفکیک ناپذیر وجود انسان است که در تمام سنین و ادوار زندگی او ظهور و بروز دارد. کودکان نیز در سال های ابتدائی عمر خود احساسات درونی مختلفی که انسان با آنها روبرو می شود را درک می کنند. بر همین اساس کمک به کودک در درک عواطف و احساسات انسانی اهمیت پیدا می کند. باید به کودک آموخت در زمانی که احساس ناراحتی می کند چه کاری انجام دهد و یا اگر با ناراحتی و گریه ی دیگران مواجه شد، چه واکنشی از خود بروز دهد.

 

از طرف دیگر تمرین نقاشی صرفاً تمرین رنگ ها و مهارت های نقاشی کودک نیست و می توان در قالب نقاشی مفاهیم مختلفی را به کودک آموزش داده و پیام های آموزنده را به وی منتقل کرد. از همین رو در اینجا مجموعه ای از برگه رنگ آمیزی های زیبا با موضوع ناراحتی را گردآوری کرده ایم تا با استفاده از آنها و در حین رنگ آمیزی شان، بتوانید مفاهیم ناراحتی، غصه، غم و گریه را برای کودک توضیح دهید و او را در درک آنها یاری رسانید.

 

دانلود برگه رنگ آمیزی با موضوع ناراحتی

می توانید عکس ها را ذخیره کنید و یا فایل پی دی اف که به شکل کتاب نقاشی تهیه شده است را از  اینجا  دانلود کنید و پریینت بگیرید.

 

 

اگر به برگه رنگ آمیزی هایی که رویکرد آموزشی دارند، علاقه دارید می توانید این پست ها را نیز مشاهده فرمائید: دانلود برگه رنگ آمیزی خانواده ، رنگ آمیزی برای کودک با موضوع کوچولوی مریض ، برگه رنگ آمیزی برای کودکان با موضوع صبحانه.