نی نی یاری، خانم رباع: اتاق خواب صورتی ایده ای فریبنده و بسیار زیبا برای دختر بچه هاست. اگر به دنبال ایده هایی با رنگ صورتی به عنوان رنگ اصلی و یا ترکیبی از رنگ صورتی در دکوراسیون اتاق خواب دخترتان هستید این پست به شما کمک خواهد کرد و ایده های الهام بخش بسیار خوبی را به شما معرفی خواهد کرد.

برای مطالعه مطالب دیگر در زمینه رنگ ها و دکوراسیون اتاق خواب کودک به چیدمان اتاق کودک با رنگهای تیره و مهمترین نکات در تزیین اتاق کودک مراجعه کنید.

دکوراسیون اتاق خواب کودک به رنگ صورتی

با تماشای این تصاویر در خواهید یافت که در اغلب مواقع به جای صورتی خالص از ترکیب رنگ های صورتی و سفید و یا ترکیب طیف های مختلف رنگ صورتی استفاده شده است.ترکیب رنگ چشم را اذیت نمی کند و از یکنواخت و حوصله سر بر به نظر رسیدن اتاق جلوگیری می کند. این ترکیب برای وسایل درون اتاق کودک بسیار مناسب است. یک ایده مناسب دیگر زمانی که قصد ترکیب دو رنگ دارید استفاده از طیف های متفاوت صورتی و یا طرح ها و پترن های مختلف است.

 

دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب

رنگ صورتی همیشه و همیشه یک رنگ مبرهن و واضح برای دکوراسیون اتاق خواب دختر بچه ها بوده است. این رنگ همچنین یاد آور تم هایی مانند عروسک های باربی، هلو کیتی، قصه های پریان و پرنسس ها بوده است و این ها یکی از محبوب ترین تم ها نزد دختر بچه هاست. اگر دختر بچه ی شما هم طرفدار یکی از این تم هاست حتما سعی کنید بیشتر وسایل اتاق را با این طرح ها انتخاب کنید. ما چند مدل از این تم ها را هم در ادامه برایتان انتخاب کرده ایم.

دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق بچه دکوراسیون اتاق خواب

البته دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ب این تم ها محدود نمی شود و همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد. چیزی که بهتر از بقیه ی اتاق ها می توان در اتاق دختران یافت ایده های متنوع و گوناگون تم و دکوراسیون اتاق خواب است. تلاشتان را بکنید و تمی را که برازنده ی فرزند دلبندتان و نشان دهنده ی ذوق و قریحه بی نظیر شماست را پیدا کنید.