نی نی یاری، خانم رباع: آیا شما هم به دنبال چیدن دکوراسیون اتاق کودک خود هستید و می خواهید از رنگهای ملایم و روشن استفاده کنید؟ با ما همراه باشید تا در پایان ایده های خوبی برای انتخاب رنگ اتاق کودک خود  داشته باشید.

دکوراسیون اتاق کودکان دارای ویژگی ها و ظرافت های خاصی است.  در طراحی اتاق کودک باید به رنگ بندی و ایجاد فضایی شاد بسیار اهمیت داد که همین امر انتخاب رنگبندی های مناسب با روحیات کودکانه و ست کردن آن ها را با سایر لوازم اتاق کودکان کمی سخت می کند.  در ادامه تصاویری از دکوراسیون اتاق کودک با رنگ های ملایم و شاد برای کسانی که این طیف رنگ را برای اتاق کودک خود می پسندند قرار داده ایم.

  دکوراسیون اتاق کودک 

دکوراسیون اتاق کودک می توانید طیف رنگهای اتاق کودک را ساده و خاکی انتخاب کنید و با طرح های گلبرگهای ملایم، و رنگهای خنثی اهام گرفته از طبیعت زیبایی را دو چندان کنید. دنبال ترکیب رنگهای آرامش بخش آبی و سبز با طرحهای گلدار محو باشید.   اتاق کودک آبی نرم و طبیعی با طراوت یکی دیگر از مدل های جدید 2015 است.   وسایل اتاق کودک ترکیبی محو و ملایم از رنگهای طلایی، سرخ و طلایی ، برنزی و مسی همیشه و در همه ی سالها محبوب بوده است.این رنگها هرگز از مد نمی افتند.   اتاق نوزاد رنگهای شیرین دخترانه و طرح های گل و به خصوص ترکیب آنها یکی دیگر از دکورهای زیباست. یکی از دیوار های این اتاق با کاغذ دیواری طرح گل های شاد تزیین شده و با رنگ ساده و روشن سایر دیوار های اتاق ترکیبی شاد و ملایم ایجاد کرده است.   رنگ اتاق کودک می توانید از اشکال هندسی و موتیف ها هم استفاده کنید. به خصوص مثلث ها. مثلث ها نماد یک دکور مدرن هستند. برای انتخاب بهتر رنگ اتاق کودک خود با مراجعه به مطلب رنگ نارنجی در دکوراسیون اتاق کودک  تصاویری از دکوراسیون اتاق کودک با ترکیب رنگ های گرم ببینید.