نی نی یاری، خانم رباع: ترند های دنیای دیزاین ناخن روز به روز در حال تغییر هستند. و با هر فصل طرح ها و آموزش های مانیکور زیادی به وجود می آیند. گهگاهی می توان بدون هیچ طرح از پیش تعیین شده ای فرچه به دست گرفت و اجازه داد همه چیز رندوم و به خودی خود پیش برود اما گاهی چنین نیست. اگر به دیزاین ناخن علاقه مند هستید و یا می خواهید با مد روز پیش بروید ولی نمی دانید چه طرحی بریزید و از کجا شروع کنید می توانید از این آموزش ساده دیزاین ناخن شروع کنید. این مدل هم زیبا و شیک است و هم می تواند شروع خوبی برای ورود به دنیای دیزاین ناخن باشد.

دیزاین ناخن: آموزش یک طرح ساده و سریع

دیزاین ناخن

نظرتان درباره ی دیزاین ناخن متشکل از ترکیبی از سبز نعناعی، رشته ی طلایی و سفید ساده چیست؟ به نظر ما که این ترکیب معجزه می کند! این یکی از جدیدترین ترکیب های دیزاین ناخن است که تقریبا همه جا می توان ردی از آن را دید. شاید برای یک تازه کار درست کردن این طرح کمی سخت باشد اما تلاشتان را بکنید حتما موفق می شوید.

مراحل دیزاین ناخن:

ابتدا مثل همیشه پایه و پس زمینه ناخن را رنگ می کنیم. برای این کار یک لایه لاک سفید روی ناخن هایتان بکشید.

حالا نوبت یک لایه رنگ نعناعی روی ناخن هاست. نیمه انتهای ناخن هایتان را با این رنگ، رنگ کنید. حواستان باشد لبه ی قسمت نعناعی را به صورت منحنی رنگ کنید.

حالا نوبت طلایی است. خط بین رنگ نعناعی و رنگ سفید را با احتیاط طلایی کنید.

روی ناخن هایتان یک لایه برق ناخن بکشید و بگذارید تا خشک شوند.

چنان چه آموزش ناخن های رنگین کمانی را پسندیدید پیشنهاد می کنیم از سایر پست های ما در مجموعه نی نی یاری مانند ایده های خلاقانه طراحی ناخن برای دختربچه ها و آموزش قدم به قدم چند طرح ناخن برای کودک نیز دیدن فرمایید.