نی نی یاری، خانم رباع: برای دکوراسیون اتاق دختران هزار و یک ایده و سلیقه وجود دارد اما برای دکوراسیون اتاق پسربچه ها چه باید کرد؟ دکوراسیون اتاق پسر بچه ها هم می تواند ایده های جذاب و جالب مخصوص به خود را داشته باشد، اگر نمی دانید از کجا شروع کنید ابتدا ببینید پسرتان چه چیزی دوست دارد و با راهنمایی های ما یک اتاق شیک و زیبا را طوری دکور کنید که شبیه کار یک طراح حرفه ای به نظر بیاید.

 

دکوراسیون اتاق پسربچه

دکوراسیون اتاق پسربچه : تم فراموش نشود!

تم ها را هیچوقت فراموش نکنید یک اتاق شیک حتما تم خوبی دارد! چه ورزش مورد علاقه ی کودکتان باشد و یا قهرمان کارتون مورد علاقه اش، تم اتاق پسربچه ها باید حس ماجراجویی را القا کند. با دیوار اتاق شروع کنید و یک رنگ برایش در نظر بگیرید و یا از فرش اتاق شروع کنید و بقیه ی لایه ها را متناسب با آن طراحی کنید.

 

دکوراسیون اتاق پسربچه

دکوراسیون اتاق پسربچه : خلاقیت در رنگ ها

هنگامی که می خواهید درباره ی رنگ غالب اتاق تصمیم بگیرید به یاد بیاورید که رنگهای تیره هم خوب هستند فقط آنها را طوری استفاده کنید که همه ی فضا را تیره نکنند بلکه با رنگهای دیگر ترکیب شوند.

 

دکوراسیون اتاق پسربچه

دکوراسیون اتاق پسربچه :  گنج های پیدا شده!

پسربچه ها عاشق جمع آوری گنج ها و کلکسیون ها هستند، پس حتما در دکوراسیون اتاق جایی را برای گنجینه هایشان در نظر بگیرید. این جا می تواند یک قفسه، داخل کمد لباس و یا هر جای دیگر که حس فضای شخصی بودن به کودک بدهد باشد.

 

دکوراسیون اتاق پسربچه

دکوراسیون اتاق پسربچه: چیدن هوشمندانه!

لباسهای ورزشی، کتاب ها و بازی ها می توانند فضای زیادی اشغال کنند. به دنبال کمد ها و قفسه هایی باشید که بتوانند با وجود رشد کودکتان همچنان وسایل رو به افزایش او را در خود نگه دارند.

 

دکوراسیون اتاق پسربچه

 

امیدواریم که به شما در دکوراسیون اتاق پسربچه دلبنتان کمکی کرده باشیم. اگر به دنبال مطالب بیشتری هستید و به چیدمان با رنگهای تیره علاقه مند هستید به چیدمان اتاق کودک با رنگهای تیره سری بزنید و یا مهمترین نکات در تزیین اتاق کودک را مطالعه کنید.