نی نی یاری، خانم رباع: تخت خواب، اثاث، کمدها جزء لوازم ضروری اتاق کودک هستند. اما مبحث امروز درباره ی لوازم ضروری اتاق کودک نیست بلکه درباره ی جزئیات کوچکی ست که موقع خرید آنها لبخندی بر لبانتان نقش می بندد. یک چراغ خواب جدید،یک بالشتک اضافه که ضروری نیست اما بامزه است. یک اسباب بازی که شاید فقط برای تزئین قفسه ها استفاده شود، همه و همه چیزهایی هستند که می توانند در تزئین اتاق کودک به شما کمک کرده و به آن زیبایی ببخشند.

اسباب بازی ها و تزئین اتاق کودک

بیایید از اسباب بازی ها شروع کنیم. چیدن آنها روی قفسه ها فضا را بسیار زیباتر می کند. اما فراموش نکنید بچه ها هر وقت بخواهند حق بازی کردن با آنها را دارند. اینها اسباب بازی هستند و باید با آنها بازی شود اما به اندازه ای زیبا هستند که می توانند اتاق را هم تزئین کنند.

راهکارهای تزئین اتاق کودک

حالا که صحبت از اسباب بازی های مناسب دکور شد پازلهای سه بعدی هم جزو دکورهای مناسب و جذاب هستند:

استفاده از اسباب بازی در تزئین اتاق کودک

جاودانه، جادویی و به رنگهای بستنی ها، این تک شاخ ها هم می توانند در گوشه ی اتاق دلربایی کنند.

تزئین اتاق کودک با عروسک

به محلی برای نگه داری بالشتهای اضافه ی اتاق کودک نیاز دارید؟ این چمدانهای روی هم می توانند هم به اتاقتان رنگ ببخشند و هم به کارتان بیایند.

راهکارهای تزئین اتاق کودک

بالشتهای فراموش نشدنی!

بعضی وقتها بالشتک ها نقاط کانونی اتاق هستند که کمک شایانی به دکوراسیون می کنند. از دید بچه ها یک بالشتک رنگارنگ موجب سرگرمیست.

مثلا این بالشتک توکان می تواند استوا را به منزل شما بیاورد.

بالشتک جذاب برای اتاق کودک

بالشتهای سرخسی هم فوق العاده هستند:

بالشتک برای اتاق کودک

دکورهای عجیب و غریب و جالب را همیشه می توان در خرده فروشی های کوچک پیدا کرد. مثلا این بالشتک شیرماهی برای کودکانی که عاشق حیوانات هستند بسیار مناسب است و توجه آنها را جلب می کند.

بالشتک حیوانات برای تزئین اتاق کودک

 دنبال ایده های کمی بزرگانه اما در عین حال مناسب برای اتاق کودک هستید؟ پیشنهاد ما به شما این بالشتک های چند بخشی است.

ایده برای تزئین اتاق کودک