نی نی یاری، صدیقه حیدری : وقتی از اصطلاح دکوراسیون خانه استفاده می کنیم به معنی این است که ما درباره مبلمان، پرده ها، رنگ دیوارها، ساختار خانه و تمام نکاتی که از نقطه نظر خانه مهم است صحبت می کنیم. ولی در این پست قصد داریم درباره قسمت کوچکی از دکوراسیون خانه ، انتخاب رنگ برای اتاق خواب صحبت کنیم.
کارشناسان بسیاری هستند که هریک نظر مخصوص خودشان را دارند. برخی کارشناسان می گویند رنگ ملایم، شادی و روشنایی را در اتاق خواب می آورد درحالیکه برخی دیگر می گویند رنگ های تیره برای نمایش ایده آل و رمانتیک بهتر هستند. در گالری عکس ما سعی شده ایده های هر دو رنگ تیره و روشن ارائه شود تا شما بتوانید مطلوبتان را انتخاب کنید.

طرح رنگ بنفش:

اتاق خواب بنفش
به رنگ بنفش که در تصویر بالا نمایش داده شده است نگاه کنید. می توانید رنگ بنفش را با سفید یا صورتی ترکیب کنید. بیشتر دختران و پسران جوان این رنگ را انتخاب می کنند. اگر قصد دارید به زودی ازدواج کنید و می خواهید تخت خوابتان را انتخاب کنید این طرح رنگی را در نظر داشته باشید، این می تواند یک انتخاب ایده آل باشد!

اگر این رنگ با علاقه شما هماهنگ است ، می توانید با مراجعه به مطلب رنگ بنفش در دکوراسیون خانه رنگ بنفش را در قسمت های مختلف طراحی خانه خود به کار بگیرید.

ایده رنگ اتاق سفید و فیروزه ای:

رنگ اتاق خواب سفید و فیروزه ای
در این عکس شما یک یخت بزرگ با طرح رنگی سفید و فیروزه ای می بینید. این روزها ، این طرح رنگی رایج است . اگر می خواهید با آخرین گرایش مد پیش روید این یهترین انتخاب برای شماست.

ایده طلایی و کرم رنگ اتاق خواب

اتاق خواب به رنگ کرم

آیا شما پرتوهای طلایی رنگ خورشید که هر روز صبح از پنجره می تابد را دوست دارید؟ اگر دوست دارید، پس صبحتان را با استفاده از طرح رنگی طلایی مایل به زرد که در تصویر بالا نشان داده شده است خاص تر کنید. این رنگ درخشش بیشتری از پرتوهای خورشید را خواهد ساخت.

طرح رنگ اتاق آبی مایل به خاکستری

اتاق خواب آبی رنگ
بیشتر گفته می شود استفاده از رنگ های تیره اتاق را کوچک تر به نظر می رساند، اما در واقع درست نیست.امروزه ما در عصر مد زندگی میکنیم، هرکسی درباره رنگ اتاقش انتخاب خاص خود را دارد. پس به دیگران توجه نکنید و مطابق ترجیح خودتان رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید، مهم نیست تیره باشد یا روشن. این رنگ با رنگ سفید خیلی کامل به نظر می رسد. اتاق تیره رنگ به شما احساس خواب و راحتی القا می کند.

ایده اتاق خواب هلویی رنگ

اتاق خواب هلویی رنگ
اگر می خواهید حس یکپارچه سازی به اتاق خوابتان اضافه کنید رنگ هلویی را امتحان کنید. رنگ اتاق هلویی به شما حس راحتی و آرامش می دهد، درست زمانیکه بعد از انجام وظایف روزانه تان خوابیدید. اگر فصل بهار را دوست دارید پس همانطور که در عکس بالا نشان داده شده است رنگ هلویی را انتخاب کنید.

ایده های رنگ اتاق خواب سال2015

قبل انتخاب هر رنگی شما باید علایقتان را بشناسید. رنگی که مطابق علایق شما نیست را انتخاب نکنید، به درجه گرما فکر کنید. رنگ های روشن برای فصل های گرم مناسب هستند و شما با استفاده از رنگ های تیره احساس آرامش و راحتی می کنید در حالیکه رنگ های تیره برای فصول سرد مناسب هستند. پس ببینید، فکر کنید و بعد انتخاب کنید. ایده های بیشتری برای رنگ اتاق خواب در عکس های زیر نشان داده شده است . نگاهی به گالری عکس بیندازید!