نی نی یاری، خانم رباع: آیا تا به حال شده آنقدر سرگرم خرید خود کادو بشوید که جعبه کادو را فراموش کنید و فقط وقتی  آن را بیاد بیاورید که دیر است و دیگر وقتی برای بازار رفتن و خرید یک جعبه کادوی زیبا ندارید و همینطور درست کردن انواع ایده های جعبه کادو وقت زیادی از شما میبرد؟ آیا می دانید بهترین راه در این مواقع چیست؟ بله تزئین یک جعبه ی ساده با گل های کاغذی تزئینی! چرا که گل های کاغذی هم وقت کمی از شما می گیرند و هم انواع و اقسام کاغذ در هر خانه ای یافت می شود.

اگر وقت بیشتری برای کادو کردن داشتید حتما به ۶ روش زیبا برای کادو کردن و یا ایده هایی ناب برای کادو کردن هم سری بزنید مطمئنیم این ایده ها را هم دوست خواهید داشت.

 

ساخت گل های کاغذی برای تزئین کادو ها

گل های کاغذی

وسایل مورد نیاز ساخت گل های کاغذی:

کاغذ گلاسه مجله (می توانید از انواع دیگر کاغذ هم استفاده کنید مانند کاغذ مناظری که در یک تقویم قدیمی دارید)

چسپ (از هر نوعی که در خانه دارید)

قیچی

نخ و سوزن

 

روش ساخت گل های کاغذی نوع اول:

گل های کاغذی

یک عکس با تنوع رنگی بالا انتخاب کنید و یک دایره ی تو در تو مانند شکل روی آن بکشید. حالا دایره را به صورت رشته ای بسیار بلند بریده و به شکل گل بپیچید برای محکم شدن کار آن را روی یک دایره کوچک بچسپانید.

گل های کاغذی

 

روش ساخت گل های کاغذی نوع دوم:

گل های کاغذی

چند دایره ی کاغذی هم اندازه برش بزنید. یک سوزن و نخ بردارید و مرکز دایره را همانطور که یک دکمه را می دوزید بدوزید. حالا برگ ها را یکی یکی جمع کرده و طوری مچاله کنید که شبیه برگ شوند. با دست به کل کار حالت بدهید تا شبیه یک گل زیبا شود.

گل های کاغذی

روش ساخت گل های کاغذی نوع سوم:

گل های کاغذی

یک کاغذ مربعی شکل بردارید و 2 بار به شکل مثلثی تا کنید. و مانند شکل برش های اریب ایجاد کنید.

قسمت های باز و ازاد را به مرکز کار برده و چسپ بزنید.

گل های کاغذی

می توانید از یکی و یا ترکیب چند تایی این گلها برای تزئین استفاده کنید.