نی نی یاری، سلطانی نژاد: در این مطلب از سری مطالب نقاشی انگشتی حیوانات ، برای شما آموزش نقاشی تمساح،زرافه و گاو آماده کرده ایم. 

 

نقاشی انگشتی حیوانات ، گاو:

نقاشی انگشتی حیوانات

با استفاده از رنگ قهوه ای دو دست روی کاغذ ایجاد کنید.سر گاو را فقط با کف دست ایجاد کنید. با قهوه ای کمرنگ بینی و شاخ ها را بکشید. وقتی رنگ ها خشک شد با استفاده از خودکار مشکی چشم ها و سوراخ های بینی را بکشید.

نقاشی انگشتی حیوانات، تمساح:

نقاشی انگشتی حیوانات

 شما باید هر نیمه از دست را با یک رنگ ایجاد کنید. با استفاده از رنگ سبز، انگشت شصت و اشاره و انگشت وسط را روی کاغذ ایجاد کنید. با استفاده از رنگ آبی دو انگشت دیگر را همانطور که در تصویر می بینید ایجاد کنید.این دست قرار است بدن تمساح باشد. یک دست دیگر هم روی کاغذ ایجاد کنید. این بار از دست مخالف استفاده کنید.دقت کنید انگشت شصت قرار است سر تمساح و انگشتان کوچک، آب دریاچه را نشان دهند.

وقتی کاغذ خشک شد، با ماژیک مشکی دور انگشتانی که قرار است دهان تمساح را تشکیل دهند خط بکشید و دندان ها را اضافه کنید. همانطور که در تصویر می بینید، با ماژیک مشکی دور رنگ ها خط بکشید. داخل دم را با ماژیک سبز رنگ کنید. با ماژیک مشکی چشم و سوراخ بینی را بکشید.

نقاشی انگشتی حیوانات، زرافه:

نقاشی انگشتی حیوانات

ابتدا با رنگ زرد روی کاغذ یک دست ایجاد کنید. کف دست، بدن زرافه را شکل می دهد. انگشتان،پاهای زرافه را شکل می دهند. انگشت شصت، دم زرافه را شکل می دهد. از گوشه دست برای کشیدن گردن استفاده کنید.با یک انگشت ،سر زرافه را اضافه کنید. وقتی رنگ زرد خشک شد با انگشت دایره های قهوه ای رنگ دایره ای شکل ایجاد کنید. این دایره ها همان خال های روی بدن زرافه هستند. یادتان نرود یک دایره قهوه ای هم انتهای دم  ایجاد کنید.

اگر به نقاشی انگشتی حیوانات علاقه مند هستید حتماً  نقاشی های انگشتی آناناس و گل های زیبا را هم ببینید.