علت گریه نوزاد چیست؟

علت گریه نوزاد

 

شدت داد و فریادها نیز می‌تواند علت گریه‌های نوزاد را نشان دهد. هنگامی که کودک از روی عصبانیت گریه می‌کند، گریه‌های او شدت کمتری دارد و در مقابل، هنگامی که از ترس یا درد گریه می‌کند شدت بیشتری دارد.

 

متخصصان معتقدند​ گریه اصلی ترین ابزاری است که کودک برای برقراری ارتباط و بیان احساسات منفی خود به اطرافیان در اختیار دارد. هر چند ​ شناخت علت این گریه‌ها به طور متمایز کار دشواری است، اما مشخص شده است هنگامی که کودکان از درد گریه می‌کنند، واکنش آنها شدیدتر از زمانی است که به علت ترس یا عصبانیت گریه می‌کنند. به این علت است که والدین باید بتوانند گریه نوزاد را رمزگشائی کرده و آن را ترجمه کنند، ما قبلا مطالب مفیدی در این زمینه گرد آوری کرده ایم: علت گریه نوزاد را بهتر بشناسید ، رمزگشائی از گریه نوزاد ، رمزگشائی از گریه نوزاد  و از گریه نوزادتان کلافه شده اید؟

 

ناگفته نماند اگر کودک شما زرنگ باشد وقتی بزرگ‌تر می‌شود، حتی وقتی​دیگر کودکی نوپا​ست، متناسب با واکنشی که در مقابل گریه‌اش نشان می‌دهید میزان گریه‌هایش را با دلیل و بی‌دلیل افزایش خواهد داد. پس بهتر است او را به اندازه کافی در آغوش بگیرید، پوشکش را عوض کنید، سیرش کنید و به‌موقع او را بخوابانید و مطمئن شوید ​ همه چیز مرتب است و سرما و گرمای زیاد یا شیء خارجی اذیتش نمی‌کند. آن وقت می‌توانید بگذارید تا کمی گلو باز کند تا مطمئن شود گریه غیرواقعی فایده‌ای ندارد.

دیدگاه‌های نوشته