نی نی یاری، خانم رباع: بچه ها همیشه به طور معمول در بسیاری از عکس ها هستند اما به نظر می رسد روز اول تولد نوزاد برای همه ی کسانی که درگیر به دنیا آمدن او هستند روزی مبهم و خاطره ای نا مفهوم است! برخی مادر ها نیاز دارند تا عکس های روز تولد کودک خود را ببینند تا برخی از لحظات آن روز را بیاد بیاورند. قبل از واگذار کردن وظیفه ی عکاسی روز اول نوزاد خود به دوست و یا خویشاوندی که قول داده است همه ی لحظات او را ثبت کند لیستی از تصاویری که می خواهید اطمینان حاصل کنید که ثبت می شوند آماده کنید تا قبل از اینکه همه به خواب بروند لحظات زیبای نو رسیده ی خود را ثبت کرده باشید.

در گذشته مطالب آموزشی بسیاری از قبیل آموزش ژست های حرفه ای عکاسی از کودک و یا ۳ اشتباه بزرگ در عکاسی از کودک را گذاشتیم اما برای عکاسی روز اول نوزاد چه باید کرد؟ عکاسی روز اول نوزاد چه فرایندی دارد؟چه لحظاتی را باید ثبت کرد؟

عکاسی روز اول نوزاد : چه لحظاتی را ثبت کنیم!

عکاسی نوزاد یک روزه

عکاسی روز اول نوزاد : خواهر یا برادر بزرگتر

مسلما ظرف چند سال هر دو فرزند شما روزهای خود را به بازی و دعوا و جر و بحث با یکدیگر خواهند گذراند!! اما اولین لحظه دیدار خواهر و یا برادر بزرگ تر با عضو جدید خانواده بسیار لحظه ی عزیز و مهمی است که نباید به هیچ قیمتی آن را از دست بدهید.

 عکاسی از نوزاد

عکاسی روز اول نوزاد : پدر و مادر!

عکس نوزاد به همراه والدین خود در اولین روز زندگی اش از آن لحظات خاطره انگیز فراموش ندشنی است که تا ابد گنجینه ی شما و کودکتان خواهد بود!

 ژست عکاسی نوزاد

عکاسی روز اول نوزاد : پدربزرگ و مادربزرگ!

پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها هم در این روز بسیار خوشحال هستند. اولین لحظه ی دیدار مادربزرگ پدربزرگ ها را با کودکتان ثبت کنید تا بدانید عشق بی حد و حصر چه شکلی دارد.

 

عکاسی روز اول نوزاد :رد پا!

فراموش نکنید اولین جای پای جوهری کودک خود را ثبت کنید!

 
عکاسی نوزاد

عکاسی روز اول نوزاد : دست و پا!

همه عاشق دیدن دست ها و یا پاهای نوزادان تازه به دنیا آمده هستند. در یک زاویه هنری با نور خوب یک عکس به یاد ماندنی از آنها بگیرید.

 babies-feet-in-hands

 

عکاسی روز اول نوزاد