نی نی یاری، خانم رباع: چگونه یک عکس آتلیه ی کودک متفاوت بگیریم؟چه نکاتی را باید رعایت کنید؟ترفند حرفه ای ها چیست؟ ورود یک عضو جدید همیشه روز خاصی برای خانواده ها به حساب می آید. همه والدین هم بی صبرانه مشتاق هستند که روزهای زندگی فرزند دلبند نو رسیده ی خود را ثبت کنند. اگر به دنبال خلاقیت بیشتری در ثبت تصاویر کودکتان هستید نکات مهم و تصاویر الهام بخشی را که ما درباره عکس آتلیه کودک در مجموعه نی نی یاری برایتان فراهم کرده ایم را مطالعه کنید.

جهت مطالعه ی بیشتر می توانید به  آموزش ژست های حرفه ای عکاسی از کودک و یا ۳ اشتباه بزرگ در عکاسی از کودک هم سری بزنید.

عکس آتلیه کودک را چگونه متفاوت بگیریم

عکس آتلیه کودک

با فتوشاپ صمیمی باشید. تکنیک های ساده ی فتوشاپ را به راحتی می توان در جای جای اینترنت یاد گرفت. سرچی بزنید و تصاویر کودک خود را به شکل خلاقانه و با سلیقه ی خود ویرایش کنید. در این تصویر از بازی فروت نینجا الهام گرفته شده است. شما هم می توانید از بازی های محبوب زمان تولد کودکتان الهام بگیرید.

 عکس آتلیه کودک

نقاشی بکشید. طرح مورد نظر خود را به ذهنتان بیاورید و به آرامی و با تمرکز زیاد روی عکس کودکتان نقاشی کنید. مطمئنا چند سال بعد هر دو از تماشای این عکس خوشحال شده و لبخند به لب خواهید داشت.

 عکس آتلیه کودک

بهترین پدر و مادر باشید! با کودکان خود همراه شوید و در فعالیت ها با آنها مشارکت داشته باشید. می توانید خلاقانه کار کنید و به فکر ایده های جدید باشید مانند تصویر فوق که رابطه ی زیبای پدر و دختری را با کمی شوخی و طنز آمیخته.

 عکس آتلیه کودک

با تخته گچی چطورید؟ این یکی از بامزه ترین عکس آتلیه کودک است که در آن از یک تخته سیاه دست ساز و یک طرح خلاقانه ی گچی و کمی طناب برای طبیعی شدن تصویر استفاده شده است. خوبی این تصاویر این است که طعم و اسانس خاصی به عکس می بخشد و نقاشی ها زنده به نظر می آیند.