نی نی یاری، خانم رباع: فقط یک چیز می تواند از لباس بافتنی کودک زیبا تر باشد و آن لباس بافتنی کودک بافته شده به دستان مادر کودک است.لباس های بافتی در کنار زیبایی تن کودک شما را هم گرم نگه می دارن و کاملا مناسب کودکان و انرژی بیش از حد آنها برای بازی کردن در روزهای سرد زمستانی هستند.

تجربیات همه ی کسانی که در بافتن و به خصوص لباس بافتنی کودک حرفه ای هستند حاکی از این است که خلاقیت لذت بافتن را چندین برابر می کند،اگر به هر دلیلی می خواهید یک کادوی مناسب به فرزندتان بدهید توصیه می کنم که هنر بافتنی خود را امتحان کنید و از ایده های زیر الهام بگیرید و یک لباس زیبای شیک قلاب بافی شده مناسب مجالس و مهمانی ها برای کوچولوی خود بدوزید.

لباس بافتنی کودک: لباسهای مجلسی

لباس بافتنی کودک

 

در این لباس از رنگهای ملایم ولی شاد استفاده شده که آن را مناسب روزهای سرد اما آفتابی کرده است. بافت قسمت اصلی لباس یکنواخت و آسان بوده و در آستین ها از موتیف استفاده شده است.

لباس بافتنی کودکاینم هم یک ست زیبا از ترکیب صورتی و سفید مناسب نوزادان

 

لباس بافتنی کودکاز نقشه و طرح زیبای این لباس هم که بگذریم گلهای صورتی و مروارید های آن این لباس را تبدیل به لباس زیبایی برازنده ی پرنسس کوچولوهای شما می کند.

لباس بافتنی کودک

 یک لباس دیگر از ترکیب صورتی و سفید با طرحی کمی بزرگانه تر. دختربچه ها همیشه علاقه ی خاصی به ترکیب این دو رنگ دارند. 

لباس بافتنی کودک

لباس بسیار زیبای توری قلاب بافی شده به همراه هدبند آن. توصیه ما این است که برای آستر آن یک رنگ پر انرژی مانند قرمز انتخاب کنید تا لباس و نقشه ی آن زیباتر جلوه کند.

لباس بافتنی کودکلباس و کفش هم رنگ آن برای مادرانی که به ست کردن رنگ ها در لباس کودکان خود اهمیت میدهند.

لباس بافتنی کودکاین هم یک ست کامل دیگر. سبز رنگ نشاط و شادابی و لبخند است. این لباس در روزهای سرد دل ها را گرم می کند.

لباس بافتنی کودکیک لباس بافتنی کودک  بسیار زیبا به همراه هدبند بافتنی آن.

لباس بافتنی کودکاین هم یک لباس زیبای آبی آرامش بخش به همراه کلاه آن.

لباس بافتنی کودک لباس بافتنی کودک

 

این طرح هم یک طرح بسیار محبوب است که در رنگ های مختلف زیباست و به خاطر یک تکه بودن بافت زمان زیادی از شما نمی برد.

 

چنان چه طرح های فوق در زمینه لباس بافتنی کودک را پسندیدید پیشنهاد می کنیم که مدل پیراهن قلاب بافی بچگانه و کفش بافتنی نوزاد ، طرح فانتزی حیوانات را نیز ببینید.