نی نی یاری، سلطانی نژاد: در این قسمت از مجموعه نقاشی کودکان ، آموزش نقاشی انگشتی حیوانات، چند تا حیوان دیگر برای شما آماده کرده ایم.در ادامه مطلب کشیدن عروس دریایی، سگ ،مار و پنگوئن آموزش داده شده است.

نقاشی انگشتی حیوانات ، مار:

با استفاده از رنگ نارنجی دستان خود را رنگ کنید. همانطور که در شکل می بینید 5 تا دست ایجاد کنید تا با هم بدن مار را شکل دهند. صبر کنید تا کاغذ خشک شود. با استفاده از دو تا دکمه یا چیزی شبیه به آن چشم های مار را درست کنید. دکمه را روی کاغذ بچسبانید. می توانیدبا چسباندن پولک های رنگی خال های روی پوست مار را ایجاد کنید.

نقاشی انگشتی حیوانات

نقاشی انگشتی حیوانات ، پنگوئن:

سه تا انگشت وسطی را با رنگ سفید رنگ کنید. بقیه انگشتان را با رنگ سیاه رنگ کنید. با این ترکیب رنگ ها یک دست روی کاغذ ایجاد کنید. دقت کنید انگشتان به هم چسبیده باشند. با انگشت شصت دست مخالف، دست راست پنگوئن را ایجاد کنید.با رنگ نارنجی پاها و نوک پنگوئن را درست کنید. چشمان پنگوئن را بچسبانید.

نقاشی انگشتی حیوانات

 نقاشی انگشتی حیوانات

نقاشی انگشتی حیوانات ، عروس دریایی:

با یک قلم مو رنگ های مختلف را روی کف دست بگشید.چند بار این کار را انجام دهید تا یک عروس دریایی رنگارنگ داشته باشید. دست را روی کاغذ ایجاد کنید. با چسب رنگی یا ماژیک بازو ها و پوست بیرونی عروس دریایی را بکشید. دهان و چشم ها را فراموش نکنید.

نقاشی انگشتی حیوانات

 

نقاشی انگشتی حیوانات ، سگ:

کف دست خود را قهوه ای کنید و یک دست روی کاغذ ایجاد کنید. با شصت قسمت سر سگ را بکشید. با انگشت اشاره، گوش های سگ را بکشید. از ماژیک برای اضافه کردن چشم ها،دهان و پنجه ها استفاده کنید.

نقاشی انگشتی حیوانات

نقاشی انگشتی حیوانات

 

 کاربر گرامی، اگر تمایل دارید مطالب بیشتری مرتبط با این موضوع بخوانید کلیک کنید.

نقاشی انگشتی، آموزش کشیدن آناناس

نقاشی انگشتی ، گل های زیبا

آموزش کشیدن لاک پشت 

چگونه یک کفشدوزک بکشیم ؟