نی نی یاری، خانم رباع: معمولا فرزندان ما در دکوراسیون و چیدن اتاق اظهار نظر نمی کنند .سیسمونی ها قبل از دنیا آمدن کودکان خریده می شوند و کودکان ما فقط وقتی حق اظهار نظر دارند که دیگر دانشجو هستند! در زیر به چند راهنمایی ساده و کوچک برای تزیین اتاق کودک به شکلی که او دوست داشته باشد اشاره کرده ایم، امیدواریم که مفید باشد.

 

اتاق کودک

رنگ اتاق کودک:

در خانه های امروزی از رنگهای متنوع تری نسبت گذشته در اتاق خواب کودکان استفاده می شود. اخیرا استفاده از رنگهایی که بر روی جنسیت تاکید ندارند محبوب شده است و این راه را برای ابداعات و ایده های نوین باز گذاشته.

رنگهای مثل سبز تیره،زرد،قرمز،قهوه ای شکلاتی را می توان با رنگهای خنثی از قبیل سفید،سیاه یا برنزی ترکیب کرد تا دکوری مدرن برای اتاق کودک به دست بیاید.

 

رنگ اتاق کودک

از یک موضوع الهام بگیرید:

اتاق بچه ها همیشه فصای مناسبی برای به درخشش دراوردن خلاقیت بزرگترها بوده.اتاق هایی که با موضوع خاصی تزئین شده اند جای مناسبی برای پرورش قوه فکری و تخیل بچه ها هستند.

می توان از ورزش ها، تفریحات یا سرزمین های خیالی داستانی برای موضوع اتاق کودک الهام گرفت.

 

تزیین اتاق کودک

خودتان تزیین کنید:

می توانید یا خودتان قلممو را در دست بگیرید یا ماژیک ها را به کودکتان بدهید ولی به هر حال بهتر است خودتان اتاق را تزیین کنید.با این کار در پولتان صرفه جویی می کنید انگار که در پایان به خودتان جایزه داده اید. نقاشی های روی دیوار می توانند به سلیقه ی شما ساده یا پیچیده باشند. برای وسایل تزیین اتاق کودک همیشه نیاز به خرید نیست. می توانید از کارهایی که خودتان ساخته اید مانند  آویز تخت ، عروسک ها دست ساز و.. هم استفاده کنید.

برای این منظور با مراجعه به مطلب آویز تخت کودک را خودتان بسازید و آموزش دوخت عروسک نمدی دایناسور  آموزش چند نمونه ساختنی برای اتاق کودک را ببیند.

 

تزیین اتاق کودک

مجبور نیستید برای دکور اتاق کودکتان بسیار هزینه کنید.فرصت جذاب تر کردن اتاق کودکتان باید شاد و مهیج و خالی از استرس باشد.