نی نی یاری، خانم رباع: امروز برایتان مجموعه ای از الگوهای زیباترین عروسک های نمدی آماده کرده ایم. الگوهای زیر را پرینت کرده و روی نمد برش بزنید و بدوزید. این دسته از عروسک های نمدی در اندازه های کوچک برای تزئین اتاق کودک و یا تهیه آویز و جاسوئیچی نمدی است که البته جزئیات آنها هم زیاد است.

البته همه کار های نمدی کوچک نیستند. با مراجعه به مطلب  آموزش دوخت عروسک نمدی دایناسور با الگو دوخت یک دایناسور بزرگ که می توان روی آن سوار شد را ببینید.   آموزش ساخت عروسک نمدی ساخت یک عروسک زیبا برای دختر کوچولو ها را نشان می دهد. 

آموزش دوخت عروسک های نمدی 

برای دوخت این عروسک های باید وسایل زیر را آماده کنید.

پارچه های نمدی در رنگ های مختلف

الگو های عروسک های نمدی

کاغذ پوستی برای پیاده کردن الگو

مقداری پشم شیشه

کاموا یا نخ کوبلن

سوزن

ابتدا طرح مورد نظر را رو روی کاغذ پوستی می کشیم. و بخش های مختلف آن را جدا می کنیم. کاغذ را روی پارچه اصلی قرار می دهیم و دور تا دور آن را برش می دهیم. حالا بادقت بخش های مختلف را با استفاده از نخ همرنگ با دوخت دندون موشی و یا دوخت ساده می دوزیم. دقت کنید که برای دوختن عروسک های نمدی از لایه های زیری شروع کرده و به لایه های رویی بدوزید.

در ادامه الگوی چند مدل عروسک زیبا را می توانید ببینید. الگو های دیگری را هم می توانید از الگوی عروسک نمدی  و  ریسه نمدی برای اتاق کودک   ببینید.

الگوی عروسک نمدی پرنده

الگوی عروسک های نمدی الگوی عروسک نمدی خرسالگوی عروسک های نمدی

 الگوی پرنده نمدی 

الگوی پرنده نمدی

الگوی عروسک نمدی بابانوئل

عروسک بابانوئل نمدی

عروسک نمدی گوزن الگوی عروسک نمدی

 عروسک های فانتزی نمدی

الگوی عروسک نمدی 5 6

خرس کوچک 
الگوی عروسک نمدی

 

الگوی الاغ نمدی الگوی عروسک نمدی

 

الگوی فرشته نمدی9 10

 

عروسک شازده کوچولوالگوی عروسک نمدی

12

13 14 15

الگوی جوجه نمدی

18

19اگر تمایل به یادگیری دوخت این مدل عروسک هستید به مراجعه به مطلب  فیلم آموزش دوخت عروسک زیبای نمدی آموزش کامل دوخت را به همراه فیلم و الگو مشاهده کنید.

آموزش دوخت عروسک نمدی ، الگوی عروسک نمدی

چنانچه  سری قبل آموزش ها و الگو های  عروسک نمدی  را ندیده اید با مراجعه به  مطالب زیر  الگو هایی برای ساخت عروسک حیوانات و آدمک های مختلف و زیبا را ببینید.

الگوی عروسک های نمدی

آموزش دوخت عروسک نمدی دایناسور با الگو

الگو و آموزش ساخت بابانوئل نمدی

ریسه عروسک نمدی مخصوص اتاق کودک