نی نی یاری، خانم رباع: همیشه تصور بر این است که اتاقهای کودک پر از رنگهای شاد و روشن است اما دکوراسیون های مدرن ثابت کرده اند که رنگهای تیره هم  می توانند جای خود را در اتاق کودک پیدا کنند. اگر شما هم یکی از هواداران دکوراسیون ها تیره هستید خواندن این پست را به شما پیشنهاد می کنیم.

 تصاویر چیدمان اتاق کودک 

در ادامه 6 تصویر زیبا از نحوه چیدمان اتاق کودک با رنگ های تیره را مشاهدخواهید کرد که با وسایل متفاوت و تابلو ها و کفپوش های متضاد زیبایی و جذابیت خاصی درخور اتاق کودک،  ایجاد کرده است. 

رنگ خاکستری دیوار و کفپوش خانه وقتی با رنگ های روشن تابلو ها ، تخت و روتختی ترکیب می شود زیبایی خاصی ایجاد کرده و جلوه ی آنها را بیشتر می کند.

 

چیدمان اتاق کودک

2

رنگهای تیره اما طبیعی مانند سورمه ای یا خاکستری زغالی همیشه زیبایی خاص و کوبنده ای دارند. برای انتخاب رنگ اتاق کودک و دیدن رنگ های روشن و تیره در دکوراسیون اتاق کودک  به راهنمایی های ارائه شده در مطلب بهتربن انتخاب برای رنگ آمیزی اتاق کودک چیست؟ مراجعه کنید.

 

3

سیاه همیشه سیاه است و بالاتر از آن رنگی نیست. با ترکیب سیاه و سفید می توانید زیبایی دو چندانی به اتاق کودک خود ببخشید.

 

4

با طرح های دوست داشتنی و محبوب بین بچه ها چه طورید؟ طرحی از قلب یا ستاره با رنگهای تیره یک انتخاب عالی برای اتاق کودک است.

 

5

عاشق طبیعت های وحشی و بکر هستید؟ می توانید تمام اینها را در اتاق کودک خود احیا کنید. یک چادر قدیمی به استایل قبایل آزتک برای بازی کودک و یا هر چیز دیگری که حال و هوای طبیعت بکر را بدهد می تواند یک دکور زیبا و شیک و منحصر به فرد برای اتاق فرزند شما باشد.