نی نی یاری، محیا امیری: ساخت کاردستی خرس ممکن است به ظاهر خیلی سخت به نظر برسد اما با دیدن این پست می توانید بسیار سریع  یک کاردستی خرس داشته باشید.  خرس بامزه ای که در تصویر زیر می بینید با رول دستمال توالت ساخته شده است و ایده خوبی برای ساختن کاردستی با کودکان است که در ادامه می توانید آموزش آن را ببیند.

  کاردستی خرس  

 آموزش ساخت کاردستی خرس

ساخت این کاردستی خرس بسیار ساده است.  یک رول دستمال کاغذی ، کاغذ سفید و چند تکه مقوای سفید کوچک برای دست و پای خرس  نیاز داریم.

4 تا دایراه در دو سایز مختلف روی مقوا بکشید و برش بدهید. با استفاده از ماژیک پنجه های خرس را روی آن ها( مطابق تصویر زیر) نقاشی کنید. اجازه بدهید بچه ها در این قسمت خودشان کار کنند. دو دایره یا بیضی هم برای گوش های خرس درست کنید.

دور رول دستمال را با کاغذ سفید بچسبانید. گوش های خرس کوچولو را بچسپانید. از چشم های تزئینی استفاده کنید و یک لبخند بانمک برایش بکشید. بینی و دهان خرس را هم با استفاده از ماژیک بکشید.

 

ساخت کاردستی خرس امیدواریم که از این آموزش لذت برده باشید. این تنها روش ساخت خرس با دستمال رولی نیست. در مطلب یک خرس بانمک بسازید با روشی دیگر می توان یک خرس ساخت.  

 

آموزش کاردستی جغد

 

کاردستی کودکان

ابتدا رول دستمال توالت را با کاغذ های رنگی طرح دار بپوشانید.

قسمت بالایی آن را ار هر دو طرف کمی خم کنید و به هم بچسبانید.

 دو قلب مقوایی برش بزنید و در دو طرف به جای بال های جغد بچسبانید.

حالا وقت اضافه کردن چشم ها و نوک جغد است.