نی نی یاری، خانم رباع: آموزش خلاق بودن و زیرک بودن به کودک از طریق یک کاردستی خلاقانه بسیار روش پسندیده ایست، چرا که مانند کلاس درس خسته کننده و حوصله سر بر نخواهد بود و کودک هم از این کار لذت می برد. آیا می دانید چه چیزی بهتر از یک کاردستی خلاقانه برای کودک است؟ بله، یک کاردستی خلاقانه که بتوان با آن بازی کرد! همه ی بچه ها بازی کردن از هر نوع و روشش را دوست دارند. اگر کودک بتواند از کاردستی خودش به عنوان بازی استفاده کند هم انگیزه ی بیشتری برای ساختن و آموختن خواهد داشت و هم یاد میگیرند که برای به دست آوردن چیزی زحمت کشید.

برای یاد گرفتن کاردستی های دیگر در زمینه کاردستی خلاقانه کودک می توانید به کاردستی با رول دستمال ، یک ماشین بسازید و کاردستی برای بچه ها ، بمب شادی بسازید! که ما در مجموعه نی نی یاری برایتان آماده کرده ایم هم سری بزنید.

کاردستی خلاقانه کودک: بولینگ با آدم برفی ها

کاردستی خلاقانه کودک

وسایل مورد نیاز کاردستی خلاقانه بولینگ:

6 عدد رول خالی دستمال

کمی رنگ گواش

ماژیک در رنگ های متفاوت

مقواهای مشکی

چسپ مایع یا چسپ حرارتی

قیچی

توپ

 

روش ساخت کاردستی خلاقانه بولینگ:

ابتدا مقوای مکی خود را به شکل نواری برش بزنید، حالا یک رول خالی دستمال توالت برداشته و مقوای مشکی را دور لبه ی آن بپیچید و بچسپانید.

کاردستی خلاقانه کودک

با رنگی گونه های آدم برفی را رنگ کنید.

کاردستی خلاقانه کودک

بقیه ی صورت و دست ها را هم با ماژیک و رنگ گواش بکشید.

کاردستی خلاقانه کودک

این کار را برای 5 عدد رول دستمال تولت باقی مانده ی دیگر هم انجام دهید. می توانید همه را یک شکل درست کنید و یا کمی سلیقه به خرج داده و به هر کدام طرح و شکل متفاوتی بدهید تا کار جذاب تر شود.

حالا به شکل مثلثی و به آرایش بولینگ آدم برفی ها را بچینید، یک توپ بردارید و از بازی نهایت لذت را ببرید.