نی نی یاری، صدیقه حیدری : معمولا کسانی که دوست دارند در محیط آرام کتاب بخوانند تمایل دارند کتابخانه های مخصوصی در خانه شان بسازند تا هر زمانی که دوست دارند کتاب بخوانند. اگر در خانه تان کتابخانه ندارید نگران نباشید ، در این پست ایده های فوق العاده دریافت می کنید. مهم نیست خانه شما بزرگ باشد یا کوچک ، ایده های این پست برای هر خانه ای مناسب هستند.

 

طراحی برای خانه کوچک

طراحی کتابخانه

این مدل از فلز ساخته شده است. قفسه های زیاد برای نگهداری تعداد زیادی از کتاب های مورد علاقه شما طراحی شده اند. می توانید کتاب هایتان را مستقیما در قفسه نگهداری کنید یا با استفاده از سبد این کار را انجام دهید. این ایده برای خانه ها و آپارتمان های کوچک مناسب است.

طراحی در خانه بزرگ

کتابخانه بزرگ

اگر خانه بزرگی دارید و می خواهید کتابخانه بزرگی در خانه تان درست کنید می توانید این ایده را انتخاب کنید. قفسه های کتاب از کف تا سقف دیوار را پوشانده است.

 کتابخانه برای هر خانه ای

ایده طراحی دکوراسیون

این یکی دیگر از ایده های کتابخانه های کلاسیک و در عین حال شیک برای خانه اندازه متوسط است. شما می توانید کتابخانه را در بالکن یا زیرزمین بسازید. این دو مکان، بالکن یا زیرزمین محیط خوبی برای یک کتابخانه کامل و راحت هستند.

طراحی در امتداد پله های دیوار

ایده طراحی دکوراسیون
همان طور که در تصویر بالا نشان داده شده است کتابخانه ای در امتداد پله های دیوار بسازید. این ایده ، ایده ای مدرن و شیک است ومطمئنا نوجوانان دختر و پسر آن را دوست دارند.

ایده کلاسیک

کتابخانه

میتوانید کتابخانه را روی دیوار اتاق نشیمن نصب کنید.این ایده برای افرادی که اتاق های کمی در خانه شان دارند و نمی توانند اتاق مجزایی به کتابخانه تخصیص دهند مناسب است.

یکی از مدل های طراحی کتابخانه در پست ایده های طراحی داخلی خانه آمده است.