1 

     رالف خرابکار

    نام اصلی:Wreck-It Ralph

    کارگردان: ریچ مور (Rich Moore)

    شرکت تولید کننده: والت دیزنی (Walt Disney)

    سال تولید:۲۰۱۲

    مدت: ۱۰۱ دقیقه

    نامزد بهترین فیلم پویانمایی در گلدون گلوب اوارد

    نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم پویانمایی

    لینک دانلود انیمیشن

 

 تا به حال شخصیت بدهای بازی را دوست داشتید؟ فکر کردید شاید دیگر نخواهند بد باشند؟ شاید هم یک روز بخوان یک مدال گنده مثل شخصیت های دیگر برای خودشون داشته باشد؟

مسلما کسی برای خرد کردن ساختمان یا خوردن چند تا بچه خرگوش یا مشت کوبیدن تو صورت یکی دیگه به کسی مدال نمیده، مگه نه؟

ازتون یک سوال دارم: آیا دوست دارید وارد یک بازی بشید؟ دوست دارید بدونید توی دل آدم بده‌های بازی‌ها و قصه‌ها چی می‌گذره؟

 پس معطل چی هستید؟ بیاید با رالف و دار و دسته‌اش آشنا بشید!

 2
رالف که خودش یک پا شخصیت بد بود، حالا شده قهرمان قصه. آقای رالف یک قد دو متر و هفتاد سانتی متری دارد و وزنش دویست و نود و دو کیلو است. یک ریزه هم بدعنق است ، یعنی خشمش هم دم مشکش است و تو خرابکاری ماهر است! راستی نگفتم اون توی یک بازی رایانه‌ای زندگی می‌کنه ولی خیلی بده که اصلا کسی برای خرابکاری بهش مدال نمیده، اونم بخاطر این که اصل بازی درباره‌ی تعمیراته!

رالف بدبیاری‌های زیادی داره، یکی‌ش هم یک وروجک آبنباتی‌ به نام وانیلوپه است. نصیب هیچ کسی نشه که با یک جزغله‌ی ورپریده آشنا بشه که عشق مسابقه است و عرضم به خدمتتون اسمش هم وانیلوپه است! البته شاید اولش به نظرتون یک وروجک یک بدیباری گنده باشه اما خب یک خانم کوچولو که لای موهاش یک عالمه شکلاته و یک چهار چرخه دست ساز داره دل کندن ازش خیلی سخته! ایناهاش این پایین دست به کمر ایستاده:

 3

اگه بخوام درباره‌ی کل شخصیت‌های داستان مثل فلیکس یا ترش رو که یکی از آن ابنبات ترش هاست حرف بزنم خیلی طول می کشه، پس نه خودم و نه شما رو خسته می کنم و پبشنهاد می کنم حتما این انیمیشن رو ببینید.

اینم یک لیست از دوبلورها که درباره شون توضیح ندادم. دقت کردین بعضی ها از این دوبلر ها شکل خود شخصیت‌های داستان هستن؟ به نظرتون این دوبلورا تابه حال آرزو کردن جای یکی از شخصیت هایی که صدا شو در میارن  باشن؟ مثلا اون خانومی که صدای وانیلپه رو در میاره دوست داره تو یک بازی رایانه ای که پر از شیرینی است زندگی کنه و بانمک باشه و دوست داشته باشه مثل بقیه مسابقه بده ولی بقیه بهش بگن معیوب چون هی دچار نقص فنی می شه؟ من که خیلی دوست دارم مثل وانیلوپه باشم ولی به دردسر هاش نمی ارزه!

4منبع: یادبان

با تلخصیص گروه نی نی یاری