بازار وسایل و لوازم سیسمونی نوزاد دارای گستردگی وسیعی از محصولات و برند ها می باشد. به جهت حساسیت های طبیعی موجود در رابطه با ضعیف بودن کودکان و نوزادان و تاثیر پذیری بدن کوچک و در حال رشد آنها از کمترین دوز از مواد مضر و شیمیایی، والدین گرامی می بایست تمام توجه خود را معطوف به برندهایی نمایند که صحت کارکرد و عملکرد آنها در میان مردم به اثبات رسیده است. چرا که انتخاب محصولات نامرغوب و تقلبی ممکن است صدمات جبران ناپذیری به بدن کودک دلبندتان وارد کند و چه بسا این صدمات تا آخر عمر با آنها همراه باشد.
اما نیازی به نگران شدن نیست. با استفاده از برند های مرغوب و تجربه پدران و مادران دیگر می توانید از بابت ایمنی فرزند خود اطمینان پیدا کنید. در ادامه می خواهیم در رابطه با محصولی از گروه اونت بحث کنیم که می تواند به رشد و تکامل جسمی و ذهنی کودک شما کمک کند.

برند اونت

گروه اونت Avent از سال ۱۹۸۴ میلادی شروع به طراحی و تولید محصولاتی کرده است که نه تنها از طبیعت الهام گرفته شده اند، بلکه از طریق تحقیقات و آزمون های گسترده بالینی توسعه یافته اند.
این برند، به عنوان بخشی از برند فیلیپس، گروه جدید فیلیپس اونت Philips Avent به تولید روش های نوآورانه ای جهت سادگی در امر تغذیه و مراقبت از سلامت و ایمنی نوزادان و کودکان ادامه می دهد.
کیفیت فوق العاده بالای محصولات این برند شما را در انتخاب روش تغذیه نوزاد پشتیبانی می نماید، خواه این انتخاب تغذیه با شیر مادر باشد یا تغذیه با شیشه و یا ترکیبی از هردو باشد.
از جمله محصولات این شرکت می توان به شیشه شیر، سر شیشه، شیر دوش و… اشاره نمود.

سرشیشه اونت نسبت به سایر محصولات موجود در بازارسرشیشه برند اونت

شیر مادر اصلی ترین غذای کودک و نوزاد است و می تواند به تنهایی تمام نیاز های یک نوزاد تازه متولد شده را از حیث مواد مغذی و ویتامین ها تامین نماید. بسیاری از مادران به دلایل مختلف مانند حضور در محل کار یا به دلایلی مانند مسافرت یا مریضی های خاصی، امکان نزدیک شدن و یا حضور در زمان نیاز کودک خود به شیر مادر را ندارند. در این زمان می توان از شیرخشک یا شیر دوشیده شده مادر استفاده کرد و به وسیله شیشه شیر و سر شیشه متصل به آن کودک را تغذیه نمود.
سرشیشه برند اونت به تغذیه کودک شما کمک می کند و مکیدن شیر را از سرشیشه برای کودک ساده تر می کنند. طراحی منحصر به فرد این محصول از برند اونت که به شکل گلبرگی ساخته شده است و به دهان گرفتن این محصول را برای کودک لذت بخش می کند و به خاطر جنس سیلیکونی و نرم آن کودک را ترغیب به در دهان گرفتن آن می کند.
سرشیشه های اونت برای در سایز های مختلف جهت استفاده کودکان و نوزادان در سنین مختلف قابل تهیه از بازار می باشد. مقدار اندازه سوراخ و جریان این سر شیشه ها به صورتی در نظر گرفته شده است که فشاری به بدن کودک در هنگام استفاده از این سر شیشه به وجود نیاید و با کمترین فشار جریان شیر به دهان کودک منتقل شود.
سرشیشه های اونت به گونه ای طراحی و ساخته شده است که برای کودک شبیه سازی سینه مادر را می کند و همین امر کودکانی را که از خوردن شیر از شیشه اجتناب می کنند را مشتاق به در دهان گرفتن این سر شیشه می کنند.

سرشیشه اونت نسبت به سایر محصولات موجود در بازارمزایای استفاده از سرشیشه اونت

● طراحی ضد نفخ: طراحی نوآورانه دو لایه ی حلقه رویی سر شیشه، باعث وارد نشدن هوا به داخل دهان و معده کودک در هنگام مکیدن شیر می شود. این روش باعث جلوگیری از نفخ کودکان پس از شیر خوردن میشود. حتی کودکانی که از نفخ معده رنج می برند می توانند با استفاده از این سرشیشه روند بهبودی را در پیش بگیرند.
● بدون BPA: فاقد هر گونه مواد شیمیایی و مواد مضر BPA می باشد.
● سرشیشه طبیعی: همانگونه که پیش تر اشاره کردیم ساختار این سرشیشه و جنس مواد استفاده شده در آن به نحوی است که به طور کامل برای کودک حس در دهان گرفتن سینه مادر را ایجاد می کند و این امر باعث بهبود فرآیند و روند تغذیه کودک می شود و هیچگونه آسیبی به لثه ها، فک و دهان کودک وارد نمی کند.
● طراحی گلبرگی: طراحی منحصر به فرد و نوآورانه اونت به این گونه است که با ایجاد زائده های نرم و ژله ای از جنس سیلیکون طراحی گلبرگی به سرشیشه داده است که همین موضوع باعث نرمی دو چندان و شکل پذیری راحت سرشیشه در دهان کودک بدون بسته شدن مجرای خروجی شیر داخل بطری می شود.

سرشیشه اونت نسبت به سایر محصولات موجود در بازارسخن پایانی
مسلما تغذیه کودک از مهمترین موارد در روند رشد و نمو او می باشد. بدن کودک به دلیل حساسیت های اقتضای سن و جثه کوچکش می تواند بسیار آسیب پذیر باشد. این نکته باعث می گردد پدر ها و مادرها برای انتخاب محصولات مرتبط با تغذیه کودک وسواس بیشتری به خرج دهند. پیشنهاد ما به شما والدین گرامی استفاده از محصولات درجه یک و مرغوب مانند محصولات اونت است. در این بین سر شیشه اونت با استفاده از طراحی های به روز و مواد درجه یک و فاقد مواد شیمیایی می تواند شیر خوردن را علاوه بر امری حیاتی و مهم برای کودک به کاری مفرح تبدیل کند.