نی نی یاری، خانم رباع: استیکر اتاق کودک از جدیدترین و محبوب ترین دکورهای مدرن برای دکوراسیون اتاق کودک و یا پذیرایی  است. تنوع در اشکال، سایز، و رنگ ها همه و همه استیکر اتاق کودک را به بهترین انتخاب برای خانم های سخت پسند و خوش سلیقه تبدیل کرده است. ولی همین تنوع بسیار در استیکر اتاق کودک باعث شده تا امر انتخاب امری سخت تر از آنچه هست جلوه کند. خوشبختانه می توان استیکر اتاق کودک را به چند دسته تقسیم کرد تا امر انتخاب برای شما آسان تر شون و با چشمان باز دکوراسیون اتاق کودکتان را انتخاب کنید. امروز ما شما را با دسته های مختلف استیکر اتاق کودک آشنا کرده و چند نمونه ی زیبا از هر کدام برایتان می آوریم.

 

انواع استیکر اتاق کودک: استیکر های وینیلی

استیکر های وینیلی از محبوب ترین انواع استیکر های اتاق کودک هستند چون می توان آنها را کند و یا جا به جا کرد.چون در این نوع استیکر ها از هیچ چسپی استفاده نمی شود از برداشتن آنها هم جایی روی دیوار نمی ماند از این رو برای همه و مخصوصا مستاجر ها بسیار مناسب است. تنوع سایزی در این نوع استیکر ها هم بسیار است شما می توانید از قطعه های یک تکه تا یک قطعه ی بزرگتر و چند تکه انتخاب کنید.

 

استیکرهای اتاق کودک

استیکرهای اتاق کودک

انواع استیکر اتاق کودک: استیکرهای تکه دوزی شده

 این استیکر ها را بکنید و استفاده کنید. استیکر های تکه دوزی شده معمولا در چند قطعه روی یک برد بزرگتر هستند. این نوع استیکرهای اتاق کودک برای استفاده روی سطوح صاف و خشک مناسب هستند برای همین می توانید آنها را در هر جا که می خواهید بچسپانید از تخت و کمد و میز گرفته تاهر جایی که فکرش را بکنید.به خاطر سایز کوچکشان برداشتن آنها و تغییر مکانشان نیز کار سختی نیست. پس از برداشتنشان می توانید جای آنها را با یک اسفنج و کمی مایع پاک کننده به راحتی پاک کنید. می توان گفت میان انوع استیکرهای اتاق کودک، این نوع استیکار ها بیشترین انعطاف را دارند.

 استیکرهای اتاق کودک استیکرهای اتاق کودک

انواع استیکر اتاق کودک: استیکرهای دیواری

این استیکر ها بسیار مناسب درست کردن یک منظره با تم مشخص روی دیوار هستند. و می توان گفت به علت رنگارنگ و زیبا بودن و همچنین سادگی در طرز استفاده بهترین انتخاب برای اتاق کودک نیز می باشند. حتی می توانید از ترکیب استیکرهای دیواری متنوع استفاده کنید و شکل خاص خود را متناسب با تم اتاق کودکتان بسازید.

توصیه ی ما این است که قبل از چسپاندن این استیکر ها با کمی آب و یک اسفنج مربوط دیوار مورد نظر را پاک کنید چرا که زیبایی کارتان را دو چندان خواهد کرد و برای بهتر چسپیدن استیکرها موثر است.

استیکرهای اتاق کودک استیکرهای اتاق کودک

انواع استیکر اتاق کودک: استیکرهای برچسپی

استفاده از این استیکر ها آسان است. برگه نازک پشتشان را بکنید و آنها را بچسپانید. با وجود اینکه این نوع استیکر ها را نمی توان به راحتی کند و یا جا به جا کرد اما در عوض این نوع استیکرهای اتاق کودک معمولا جذابیت و زیبایی یک شاهکار هنری را بهتر از بقیه استیکر ها منتقل می کنند. همچنین کیفیت تصویر چاپ شده روی آنها از بقیه استیکر ها بیشتر است.

 

استیکرهای اتاق کودک استیکرهای اتاق کودک

انواع استیکر اتاق کودک: استیکرهای شابلونی

این نوع استیکر ها مناسب تزئین چیزهای کوچک تر مانند لوستر ها، میزها،گلدان ها و قاب عکسها هستند. اغلب این استیکر ها برای چسپیدن نیازمند کمی رطوبت هستند. تنوع رنگی و شکلی این استیکر ها از بقیه ی استیکر ها بیشتر است.

 

استیکرهای اتاق کودک استیکرهای اتاق کودک

انواع استیکر اتاق کودک: استیکرهای تخته گچی

استیکری مناسب دانش آموزان! این نوع استیکر ها مناسب نزدیک میز مطالعه و محل کودک هستند. حتی می توانید لیست کارهایی که باید انجام شود را روی آنها بنویسید و یا با استفاده از آنها به کودکتان تدریس کنید. به یاد داشته باشید برای چسپاندن این استیکر ها به یک سطح صاف نیاز دارید. این استیکر ها هم قابلیت کنده شدن و هم قابلیت جا به جا شدن دارند.

استیکرهای اتاق کودک استیکرهای اتاق کودک

 

حالا که با انواع استیکر اتاق کودک آشنا شدید وقت عمل است. دست به کار شوید و دیوار های خسته کننده ی اتاق کودک خود را به یک اثر هنری بزرگ تبدیل کنید.

 اگر به دنبال ایده های دیگری برای تزئین و دکوراسیون اتاق کودک خود هستید راهکارهای تزئین اتاق کودک (۱) را از دست ندهید، همچنین به مهمترین نکات در تزیین اتاق کودک سر بزنید و نکات مهم در دکوراسیون اتاق کودک را بیاموزید.