با هدیه دادن جدیدترین تابلو دیواری فرزند خود را غافلگیر کنید

خرید جدیدترین تابلو دیواری یکی از راه‌های هدیه دادن به افرادی است که برای ما مهم هستند. دراین‌بین چه شخصی از فرزند عزیز و دوست‌داشتنی‌تر؟ شما برای کودک خود کدام هدیه را می‌پسندید؟ اگر از تهیه بازی‌های کامپیوتری یا عروسک خسته‌شده‌اید و به‌دنبال محصولی خاص هستید این مطلب مناسب شما است.

با توجه به اینکه کودکان در سن حساسی هستند و تنها هدیه‌ای خاص و جذاب می‌تواند آن‌ها را خوشحال کند بهتر است خرید تابلو را نیز مد نظر داشته باشید. البته در اینجا منظور تابلوهایی خاص است که خاطره یک روز شیرین را در ذهن آن‌ها تداعی کنند. برای آشنایی بیشتر با این محصول تا انتهای متن با ما همراه باشید.

10 ایده برای تابلوی نقاشی از کودک و خانواده

جدیدترین تابلو دیواری چه ویژگی هایی دارد؟

اگر می‌خواهید برای هدیه تولد فرزند خود تابلویی جدید خریداری کنید بهترین کار انتخاب تابلوهای آبرنگی چاپی است. این محصولات علاوه‌بر زیبایی منحصربه‌فردی که دارند از مقاومت و طول عمر بالایی نیز برخوردار هستند.

تابلوهای چاپی آبرنگی را می‌توان در طرح‌های مختلف سفارش داد و به همین دلیل محدویتی در انتخاب تصویر نخواهید داشت. ضمن اینکه امکان استفاده از این تابلوها در تمام بخش‌های خانه وجود دارد. تنها باید طرح و دکوراسیون کمی با هم تناسب داشته باشند.

این ویژگی‌ها باعث محبوبیت تابلوهای چاپی آبرنگی شده‌ است. در واقع استفاده از تابلوهای آبرنگی محدودیت زیادی دارد و افراد باید در محافظت از آن‌ها دقت بالایی داشته باشند. درحالی‌که مدل‌های چاپی دست شما را در انتخاب طرح باز می‌گذارند و از حساسیت کم‌تری نیز برخوردار هستند.

10 ایده برای تابلوی نقاشی از کودک و خانواده

خرید جدیدترین تابلو دیواری برای تولد کودک

معمولا بسیاری از والدین در مناسبت‌های خاص و حتی ایام بدون مناسبت هدیه‌هایی مانند بازی‌های کامپیوتری، ماشین‌های اسباب‌بازی یا عروسک به فرزندان خود می‌دهند. اگر همیشه از این مدل کادوها برای فرزند خود می‌گیرید بهترین کار برای تولد او خرید یک هدیه متفاوت است.

خرید تابلو مدرن با طرحی خاص و جذاب یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه دادن به فرزند و حتی افراد بزرگ‌سال است. در این شرایط تنها باید به طرح تابلو و تناسب آن با سن فرد توجه کنید.

از ویژگی‌های جذاب جدیدترین تابلو دیواری که همان تابلو آبرنگی چاپی است می‌توان به امکان چاپ طرح مورد نظر روی آن اشاره کرد. این ویژگی باعث جذابیت محصول و امکان خرید آن به‌عنوان هدیه برای همه افراد شده است.

تابلوهای آبرنگی چاپی را می‌توانید در اتاق خواب کودک نصب کنید تا علاوه‌بر اینکه همیشه در معرض دید او باشد جذابیت دکوراسیون اتاق را نیز افزایش دهد. این ویژگی‌ها محبوبیت تابلوهای آبرنگی چاپی را به‌همراه داشته‌اند.

10 ایده برای تابلوی نقاشی از کودک و خانواده

چرا تابلوهای آبرنگی برای هدیه به کودک مناسبند؟

یکی از ایده‌های خلاقانه برای اینکه هر سال متوجه تغییرات فرزند خود شوید چاپ عکس از روز تولد اوست. اگر می‌خواهید عکس‌های شما درکنار نشان دادن تغییرات بسیار جذاب باشند و بتوان آن‌ها را در بخش‌های مختلف خانه یا اتاق کودک نصب کرد بهتر است از تابلوهای آبرنگی چاپی استفاده کنید.

این طرح‌ها که جدیدترین تابلو دیواری نیز به‌شمار می‌آیند عکس‌های مختلف شما را در زیباترین حالت و جلوه‌ای کاملا منحصربه‌فرد نمایش می‌دهند. تصور کنید اتاق فرزندتان از عکس‌های او با بهترین جلوه تزئین شده است. قطعا فرزندتان نیز با این کار احساس خوبی دریافت می‌کند.

تابلوهای آبرنگی چاپی را می‌توان در هر طرح یا عکسی سفارش داد. ویژگی مهم این تابلوها ایجاد تغییراتی است که مجموعه سفارش‌گیرنده روی آن به‌وجود می‌آورد. پس باید در انتخاب این مجموعه‌ دقت کافی داشته باشید و پیش از سفارش نمونه‌ کارهای آن‌ها را ببینید.

10 ایده برای تابلوی نقاشی از کودک و خانواده

سفارش جدیدترین تابلو دیواری

تابلو طرح آبرنگی زمانی می‌تواند کودک شما را خوشحال کند که طرح آن کاملا خاص و منحصربه‌فرد باشد. اگر کودک این ویژگی‌ها را در تابلو نبیند احتمالا همان هدیه‌های قدیمی مانند اسباب‌بازی‌های معمولی را ترجیح دهد.

ازاین‌رو شما باید جدیدترین تابلو دیواری را از مجموعه‌ای معتبر و باسابقه سفارش دهید تا نسبت به کیفیت، زیبایی و حتی طول عمر بالای آن مطمئن باشید. چراکه یکی از مهم‌ترین دلایل سفارش تابلو ماندگاری آن برای سال‌های طولانی و مشاهده تغییرات کودک در طی سال‌های مختلف است.

اگر برای شما نیز سوال شده که تابلو شیک از کجا بخرم می‌توانید در اینترنت به جست‌وجو بپردازید تا پس از بررسی نمونه کار مجموعه‌های مختلف بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. همچنین باید گفت گالری تابلوهای دیواری مدرن بهشتی در این مسیر به شما کمک می‌کند.

10 ایده برای تابلوی نقاشی از کودک و خانواده

خرید تابلو سفارشی برای هدیه به کودک

جدیدترین تابلو دیواری را می‌توان با سفارش شخصی تهیه کرد. به این صورت که تصویر مورد نظر را برای مجموعه‌ای معتبر مانند گالری بهشتی ارسال می‌کنید و سپس تابلو سفارشی با تصویر شما چاپ می‌شود.

علاوه‌بر هدیه تولد فرزند شما می‌توانید جدیدترین تابلو برای پذیرایی را نیز به همین صورت سفارش دهید تا طرح زیبای انتخابی بیشترین هماهنگی و تناسب را با سایر دکوراسیون خانه داشته باشد.

ضمن اینکه پیش از ثبت سفارش می‌توانید به مشاهده تابلوهای کودک و تولد بپردازید تا نسبت به خاص بودن این هدیه و اینکه فرزندتان از داشتن آن خوشحال می‌شود اطمینان لازم را کسب کنید.

10 ایده برای تابلوی نقاشی از کودک و خانواده

چگونه تابلو طرح آبرنگی خود را سفارش دهیم؟

تابلو طرح آبرنگی به یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه دادن به کودکان تبدیل شده است. ضمن اینکه این تابلو با ظاهر خاص و جذاب خود می‌تواند دکوراسیونی شیک و زیبا به شما هدیه دهد. پس لازم است با نحوه سفارش آن آشنا شوید.

اگر فردی هستید که می‌خواهید هدیه تولدی خاص به دیگران هدیه دهید یا می‌خواهید خاطرات یک روز به‌یادماندنی را ثبت کنید بهترین کار سفارش جدیدترین تابلو دیواری یا همان طرح آبرنگی است.

سفارش این تابلوها چندان دشوار نیست تنها باید پس از مشاهده نمونه کارهای موجود در گالری بهشتی، قاب مورد نظر خود را انتخاب یا عکسی که دارید برای آن‌ها ارسال کنید.

ضمن اینکه برای انجام این کار می‌توان به اپلیکیشن اینستاگرام نیز مراجعه کرد. تنها کافی‌است روی لینک اینستاگرام جهت ثبت سفارش کلیک کنید.

10 ایده برای تابلوی نقاشی از کودک و خانواده

جمع‌بندی

جدیدترین تابلو دیواری را می‌توان تابلوهای چاپی طرح آبرنگی دانست که در مدت‌زمانی کوتاه آماده می‌شوند. با توجه به اینکه امکان سفارش این محصول با تصویر دل‌خواه وجود دارد می‌توانید از آ‌ن به‌عنوان کادوی تولد کودک استفاده کنید.

مجموعه‌هایی مانند گالری بهشتی عکس مورد نظر شما را دریافت می‌کنند و با تبدیل آن به طرحی زیبا و آبرنگی یک تابلو شیک و جذاب برای شما ارسال خواهند کرد. پس نه‌فقط برای تولد بلکه برای ایجاد دکوراسیونی چشم‌نواز می‌توانید این مدل تابلو را سفارش دهید.