میکاپ یکی از اون کارهایی هست که خیلی از ما روزانه و یا برای مکان و موقعیت های خاصی اون رو انجام میدم . توی روتین میکاپ تمامی محصولاتی که استفاده میکنید تاثیر خیلی زیادی روی کیفیت و زیبایی میکاپ دارن اما بیشترین تاثیر روی زیبایی میکاپ ما و اون نتیجه ای که میخوایم از اون بگیریم رو کرم پودر ها از خودشون به جا میذارند.

در واقع کرم پودر پایه ی اصلی میکاپ هست و اولین لایه ای هست که ما روی پوستمون استفاده میکنیم پس این که از چه محصولی و با چه کیفیتی استفاده کنیم که مناسب با نوع پوست ما باشه تاثیر خیلی زیادی روی روند و نتیجه ی میکاپ داره.

ما در مای سفورا به شما آموزش میدیم که چه محصولی برای پوست شما مناسبه و با کدوم محصول بهترین نتیجه رو میگیرن و در نهایت بهترین و با کیفیت ترین محصولات رو به شما معرفی میکنیم تا شما با خیالی راحت و مطمئن خریدتون رو انجام بدین.

امروز میخوایم 5 تا از بهترین کرم پودرها در دنیا ( و البته مای سفوراJ ) رو به شما معرفی کنیم ، ویژگی و مزایای هر کدوم رو بگیم که در نهایت بتونید بهترین محصولِ مناسب با نوع پوستتون رو انتخاب و خریداری کنید.

کرم پودر مک

بهترین کرم پودرهای دنیا

اولین معرفی رو با کرم پود مک شروع میکنیم ،محصولی که برای انواع پوست مناسبه چرا که هم دارای خاصیتِ آبرسانی پوسته و اجازه نمیده پوست و میکاپ خشک و کیکی بشند و هم فرمولاسیون اون میتونه میزانِ ترشح چربی پوست رو کنترل کنه و در نتیجه اجازه نمیده پوست از حالت ماتش خارج بشه و براق و چرب دیده شه.

کرم پودر مک  موندگاری 24ساعته ای داره، تکسچر اون فلوئیدیه و فید کرم روی پوست به شدت راحت هست و به اصطلاح به بهترین شکل ممکن روی پوست میخوابه. کاور قابل ساختی داره، به این معنی که به میزانی که از کرم پودر استفاده میکنید میتونید از طبیعی ترین تا فول ترین کاور رو داشته باشین. به همین خاطر بهترین نحوه استفاده از مک به این شکل هست که یک لایه از محصول رو اپلای و فید کنید اجازه بدین خشک بشه و اگر نیازبه کاور بیشتر داشتین یه لایه ی دیگه اضافه کنید .این کار رو تا 3 بار میتونید انجام بدین و مطمئن باشین کرم روی پوستتون به هیچ وجه سنگین و ماسیده نمیشه.

مک، داخل منافذ و خطوط ریز روی پوست نفوذ نمیکنه و اون هارو بولد و بیشتر نشون نمیده که یک مزیت عالی برای افرادی هست که در طول روز فرصت تمدید و چک میکاپشون رو ندارن، چرا که خیالشون راحته که کرم تا آخر روز به بهترین شکل ممکن میمونه و تکون نمیخوره.

کرم پودر هدی بیوتی

بهترین کرم پودرهای دنیا

محصول بعدی کرم پودر هدی بیوتی، فول کاورترین کرم پودر دنیاست. این محصول تماما گیاهیه و هیچ مواد مضری در ترکیبات اون بکار نرفته، 24 ساعت موندگاری داره و توی این تایم به شدت زیبا، مات و مخملی روی پوست میمونه. این محصول کرم پودر ضدآب ، ضد تعریق و رطوبت هست که باعث شده توی گم ترین و شرجی ترین هوا هم ظاهر ماتش رو حفظ کنه و به هم نریزه.

کرم پودر هدی بیوتی ، کاور به شدت قوی داره و با یک یا نهایتا دو پمپ از اون میتونید کل پوستتون رو به بهترین شکل ممکن پوشش بدین. به هیمن خاطر موقع اپلای به هیچ عنوان نباید مقدار زیادی از محصول رو استفاده کنید، این کار فقط باعث میشه فید محصول روی پوست سخت بشه و در نهایت پوست و میکاپ ظاهری کیکی و ماسیده به خودشون میگیرن و نتیجه اونی نمیشه که ما میخوایم .

این محصول برای پوست های مختلط و چرب مناسب هست ، مخصوصا برای افرادی که به دنبال کرمی هستن که تمام جوش، جای جوش، لک ، بافت ناهموار مثل اسکار پوستی رو بدونِ سنگین و یا چرب کردن پوست کاور کنه .

این کرم پودر یکی از بهترین کرم پودرهای دنیاست که میتونید اورجینال اون رو با بهترین قیمت در سایت مای سفورا پیدا و خرید کنید.

کرم پودر نارس

بهترین کرم پودرهای دنیا

کرم پودرنارس یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی که پوست نرمال، خشک و کدری دارن این محصول هم پوستشون رو به بهترین شکل کاور میکنه، هم باعث رطوبت رسانی به اون میشه و ظاهری درخشان و شاداب به پوست صورت میده پس میتونیم بگیم یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی با پوست کدر و خشک هست.

نارس موندگاری 16 ساعته ای داره و محصولی ضد تعریق و رطوبته به این شکل که توی آب و هوای شرجی هم ظاهرش رو حفظ میکنه و تغییری نمیکنه. از طرفی این کرم پودر ضد انتقاله به این معنی که اگر پس از میکاپ نیاز داشتین لباستون رو تعویض کنید و یا از ماسک استفاده کنید، خیالتون راحته کرم پودرتون پخش و یا محو نمیشه و لباستون رنگ نمیگیره.

نارس دارای ترکیبی از عصاره های سیب، هندوانه و تمشک هست که این ترکیب میتونه پوست رو به شدت باطراوت و شاداب کنه و از همه مهم تر بافت پوست رو به مرور زمان بهبود میبخشه.

کاور این کرم پودر مدیوم تا فول هست و میتونه پوست شما رو خیلی یکدست و زیبا کنه بدون این که حالتی سنگین و یا کیکی به اون بده. تکسچری مایع داره و فیدش روی پوست به شدت راحته و خیلی خیلی سبک روی پوست قرار میگیره و باعث اذیت اون نمیشه.

این یکی از بهترین کرم پودرها برای افرادی با پوست خشک و کدر هست که میتونن با خیالی راحت استفاده کنن.

کرم پودر استی لادر

بهترین کرم پودرهای دنیا

کرم پودر استی لادر،برعکس نارس مناسب برای افرادی با پوست مختلط و چرب هست .موندگاری 24 ساعته ای داره و ظاهر نهایی اون کاملا مات و مخملیهو در طول زمانی که روی پوست قرار داره به هیچ عنوان این ظاهر مات رو از دست نمیده ، چرا که دارای فرمولاسیونی برای کنترل ترشح چربی پوست هست و این ویژگی باعث میشه از براق، درخشان و یا چرب شدن پوست در طول روز به شت جلوگیری بشه.

استی لادر ، دارای تاییدیه از متخصص پوست هست و ترکیبات اون فاقد هر نوع مواد مضر هست و میشه گفت این محصول یکی از مطمئن ترین محصولات برای استفاده هست.  کاور بسیار عالی داره و میتونه تمام عیوب پوستی رو خیلی خوب محو و کاور کنه و در کنارش به هیچ وجه ظاهر طبیعی پوست رو از بین نمیبره و اون رو غیر طبیعی و ماسکه نشون نمیده یکی از ویژگی های استی لادره و اون رو به شدت محبوب و پرطرفدار کرده.

این محصول ضدآب هستش و تکسچری فلوئیدی داره که باعث شده فید کرم پودر روی صورت خیلی راحت باشه ، برای همین هم با وجود اینکه استی لادر کرم پودری حرفه ای هست، اما همه افراد حتی مبتدی ترین ها هم میتونن خیلی راحت از اون استفاده کنن.

کرم پودر لورال

بهترین کرم پودرهای دنیا

آخرین معرفی کرم پودر لورال هست که در دو مدل 24 و 32 ساعته وارد بازار شده و هردوی این محصولات موندگاری و کیفیت بسیار بالایی دارند.

این کرم رو انواع پوست مخصوصا پوست های خشک و نرمال میتونن استفاده کنند، یکی از سبک ترین محصولات در دنیاست که پوست رو کاور میکنه ولی اصلا روی پوست حس نمیشه و منافذ رو مسدود نمیکنه و به اصطلاح به پوست صورت اجازه نفسکشیدن میده که همین ویژگی هست که باعث میشه آسیب ایی مثل ایجاد جوش و لک به پوست وارد نشه.

کرم پودر لورال تمام عیوب پوست رو از بین میبره ولی اون رو از حالت طبیعی خودش خارج نمیکنه و به شما پوستی یکدست، بدونِ عیب و با طراوت میده . لورال محصولی ضدآب و مقاوم در برابر انتقال هست و میتونید اون رو برای مراسم و میکاپ های مهمتون استفاده کنید.

با هم بهترین کرم پودرها در دنیا رو شناختیم و دیدیم که هرکدوم چه ویژگی و مزایایی دارند .

از مهمترین ویژگی که این 5 کرم پودر به طور مشترک اون رو داشتن این بود که ترکیباتی فاقد مواد مضر دارند و همین باعث میشه هیچ نوع آسیبی به پوست وارد نکنن.

این کرم پودرها و خیلی از محصولاتِ آرایشی و پوستی دیگه رو میتونید از سایت مای سفورا تهیه کنید.

در کنار این ها ، در مای سفورا میتونید آموزش های فوق العاده ای رو در رابطه با میکاپ و مشکلات پوستی ببینید و به خیلی ازسوالاتتون جواب بدین. در نهایت اگر نیازی به راهنمایی داشتید میتونید با مشاورین سایت در تماس باشین.

بهترین کرم پودرهای دنیا