این پست داروهای گیاهی را به شما معرفی می کند که به کمک آنها می توانید قدرت باروری مردانه را افزایش دهید. برخی از این داروها در طب سنتی و دارویی کشورهای مختلف مصرف می شوند.

 

درمان ناباروری مردان

درمان ناباروری مردان با استفاده از گیاهان دارویی

 

گزنه
گزنه تولید اسپرم را در مردان کاهش می دهد. دانه های گزنه سرشار از ویتامین E هستند که در تولید اسپرم دخالت دارد و همچنین به تنظیم هورمون های جنسی کمک می کند.

 

گلپر
ریشه این گیاه دارویی حاوی روغن های ضروری است که قدرت باروری را تقویت می کنند.

 

انجدان رومی
این گیاه دارویی بیشتر برای درمان سنگ کلیه کاربرد دارد اما در افزایش تولید اسپرم نیز نقش دارد.

 

هویج وحشی
هویج وحشی ادرارآور و تقویت کننده قدرت باروری است.

 

ریشه گیاه شمعدانی
ریشه این گیاه هم قاعدگی را در زنان تنظیم می کند و هم در افزایش تولید اسپرم ها موثر است.

 

جینسینگ
جینسینگ از محبوب ترین گیاهان دارویی در آمریکاست که هم تعداد اسپرم ها و هم تحرکشان را بیشتر می کند و در افزایش میل جنسی و رفع اختلالت نعوظ موثر است.

 

روغن بذر کتان
مطالعات متعدد نشان داده است که افزایش یک قاشق غذاخوری تخم کتان به برنامه غذایی روزانه می تواند تعداد اسپرم ها را در مردان افزایش داده و تحرک اسپرم ها را بیشتر می کند. روغن بذر کتان حاوی اسید های چرب غیر اشباع ضروری است که باعث بهبود جریان خون در نواحی تناسلی می شود اما اگر فشار خونتان بالاست بهتر است در مصرف روغن بذر کتان زیاده روی نکنید.

 

نخل بادبزنی
استفاده از این داروی گیاهی در آمریکای جنوبی بسیار شایع است و به افزایش میل جنسی و قدرت باروری در مردان و درنتیجه درمان ناباروری مردان کمک می کند. همچنین مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد مصرف چای این گیاه دارویی در کاهش علائم اختلالت پروستات هم موثر است.

 

منبع: نی نی بان